کیش کاپ فوتسال ایران رسما آغاز شد

مسابقات استعدادیابی تیم ملی فوتسال جوانان زیر 18 سال "کیش کاپ" با حضور 30 استان کشور از امروز سه شنبه 29 آذر در مجموعه المپیک کیش آغاز شده و تا دوم دی امسال ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی صانعی سرمربی تیم ملی جوانان فوتسال کشور با بیان این که بازیکنان در 8 گروه به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت می کنند، گفت: این مسابقات به گونه ای طراحی شده که هیچ تیمی از دوره مسابقات خارج نمی شود.

وی اظهار داشت: یکی از مزیت های برگزاری این مسابقات دیدار همه بازیکنان تیم های کشور در جزیره کیش است که زمینه رقابت در این رویداد برای آنها فراهم شده است.

به گفته علی صانعی توانمندی حدود 40 تا 50 بازیکن مورد ارزیابی قرار می گیرد که پس از دو سال بیش از 20  نفر از بازیکنان برای شرکت در مسابقات زیر 20 سال آسیا انتخاب خواهند شد.

صانعی بر لزوم اهمیت برگزاری مسابقات استعدادیابی تیم ملی فوتسال "کیش کاپ" اشاره کرد و افزود: می توانیم در زمینه آماده سازی تیم ها و فعالیت آنها در رده جوانان گام های موثری برداریم.

وی با اشاره به این که 32 هیات فوتبال از 30 استان کشور در این مسابقات شرکت کردند، گفت: با انتخاب این جوانان یک سال جلوتر هستیم و می توانیم با تدوین برنامه های لازم و با آمادگی بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

لازم به ذکر است مسابقات استعداد یابی تیم ملی فوتسال جوانان "کیش کاپ" در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در جزیره کیش در حال برگزاری است و تا دوم دی ماه امسال ادامه خواهد داشت.