کیش فرصتی برای دستیابی به اهداف بین المللی مناطق آزاد در کشور است

حمید سجادی در مراسم افتتاحیه دفاتر مشترک فدراسیون های ورزش های “بادبانی” و “دریایی و ساحلی” این اقدام را منشا اتفاقات بزرگ بین المللی در این منطقه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در آیین افتتاح دفاتر مشترک فدراسیون های ورزشی “بادبانی” و “دریایی و ساحلی” که با حضور مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شامگاه شنبه سوم دی برگزار شد؛ ضمن ابراز خرسندی از استقرار دو فدراسیون مهم و پر طرفدار ورزشی در جزیره و تقدیر از حمایت های مسئولان این منطقه آزاد، گفت: مدت زیادی برای بهره گیری از منابع ارزشمند کشور به بهترین شکل ممکن تامل و برنامه ریزی کردیم.

وی افزود: با آغاز به کار رسمی این دو فدراسیون در خلیج فارس و همجواری با کشورهای همسایه که در حوزه ورزش فعالیت دارند، کیش می تواند منشا خدمت به هموطنان، بسیاری از اتفاقات بزرگ و معرف ظرفیت های ورزشی کشور در منطقه باشد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: باید تلاش کرد تا اهداف مناطق آزاد به واسطه حوزه ورزش کیش برای کشور محقق شود و شاهد درخشش این منطقه آزاد باشیم تا کارهای بزرگ در این خاک مقدس به یادگار بماند.

سجادی با بیان این که در حوزه ورزش برنامه های متنوع دیگری در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: بیش از 400 کرسی بین المللی در کشور وجود دارد که 350 نفر از هموطنان و مدیران ورزشی ما در این جایگاه ها حضور دارند و این فرصت بین المللی نیاز به تجمیع در یک نقطه دارد، به همین منظور کیش می تواند منشا حضور، بروز و همسویی صاحب نظران حوزه ورزشی کشور در مجامع جهانی و آسیایی باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان سخنان خود کیش را محلی مناسب برای برگزاری سمینارها و گردهمایی های بین المللی برشمرد و بیان داشت: می توان از این دفاتر به عنوان دبیرخانه یا ساختمان بین المللی ورزش کشور نیز بهره گرفت.

گفتنی است رضا شجیع به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش های “دریایی و ساحلی”  و خسرو ابراهیمی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش های “بادبانی” معرفی شدند.