دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛

کیش در مقایسه با سایر مناطق آزاد توسعه یافته تر است

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی کیش را در مقایسه با سایر مناطق آزاد کشور به مراتب توسعه یافته تر خواند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، روح الله بابایی صالح، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، کیش را در مقایسه با سایر مناطق آزاد دارای توسعه بهتری خواند و گفت: در مقایسه با مناطق آزاد دیگری که تا امروز دیده ام کیش، به مراتب توسعه بالاتری دارد. در واقع من نیز این سوال را از مسئولان منطقه آزاد کیش دارم که دلیل پیشرفت و توسعه زیر ساخت های کیش چیست؟

وی در ادامه افزود: ما حامی مناطق آزاد و خواستار توسعه پایدار کشورمان هستیم و در این راستا آماده ایم که نظرات مسئولان امر را بشنویم و ایده های خود را نیز ارائه دهیم.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر من کیش به عنوان یک منطقه آزاد، از لحاظ اقتصادی پیشرفت بسیار خوبی داشته که برای ما بسیار خوب است. در واقع با توجه به گزارشات خوبی که در جلسه شنیدیم، معتقدم که اقدامات خوبی انجام شده اما قطعا باید این عملکرد را از نزدیک نیز ببینیم و بررسی کنیم زیرا گزارش های عملکرد امر اقدامات خوبی را نشان می دهد.

بابایی صالح اقدامات فرهنگی انجام شده در کیش را یک نمونه خوب برای تعمیم به سطح کشور خواند و اظهار کرد: در زمینه های فرهنگی و اجتماعی کارهای زیادی در کیش انجام شده که خوب است لذا امیدواریم این اتفاقات به سطح کشور تسری پیدا کند زیرا هدف از تاسیس مناطق آزاد توسعه کل کشور است.

وی کیش را یکی از زیباترین مناطق آزاد خواند و گفت: ما در مجلس به عنوان اعضای کمیسیون اجتماعی از این مناطق حمایت لازم را خواهیم کرد.