کیش در انتظار آغاز نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش

نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش از 15 تیر آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش از 15 تیر با مجموعه ای از جشنواره ها و برنامه های شاد و متنوع آغاز می شود.

در آیین افتتاحیه جشنواره تابستانی که از ساعت 22 در تالار شهر کیش آغاز می شود هنرمندان مطرح کشور در زمینه های موسیقی و طنز به اجرای برنامه می پردازند.

کنسرت گروه موسقی روناک٫ استند آپ کمدی، اهدای جایزه و اجرای برنامه ویژه با حضور یکی از گروههای هنری از دیگر بخش های آیین افتتاحیه جشنواره تابستانی کیش است.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده جزیره کیش در نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش با برگزاری جشنواره های مختلف علاوه بر ایجاد فضایی شاد و مفرح که برای همه سلایق و سنین مختلف برنامه ریزی شده  میزبان گردشگران است.

در جشنواره جزیره آبنبات چوبی درکنار اجرای برنامه های شاد کودکانه وخانوادگی٫ کودکان زیر7 سال رایگان به کیش سفر می کنند و از خدمات رایگان هتلی بهره مند می شوند.

در جشنواره خرید بازارهای کیش با عرضه اجناس با تخفیف، برگزاری قرعه کشی های شبانه و اهدای جوایز ارزنده از گردشگران استقبال می کنند.

جشنواره سلامت با ارائه خدمات ویژه به گردشگران تابستانی شرایط مناسبی برای استفاده از امکانات درمانی کیش فراهم می کند.

در جشنواره رالی تور خانوادگی، خانواده ها ضمن سفر با خودروی شخصی به کیش از امکانات پیش بینی شده در شهرهای مختلف استفاده می کنند و با شرکت در مسابقات گردشگری در جزیره کیش  با دریافت تخفیف ها و شرکت در قرعه کشی ها می توانند لذت یک سفر خاطره انگیز را تجربه کنند.

در جشنواره جزیره هیجان شرایط استفاده از امکانات ورزشی و هیجان انگیز مانند انواع تفریحات دریایی٫ بانجی جامپینگ و رشته های مختلف ورزشی با ارائه تخفیف های ویژه برای خانواده ها فراهم شده است.

سازمان منطقه آزاد کیش در تعامل با بخش خصوصی تلاش کرده است در تابستان 95 جشنواره ای متفاوت را برای شهروندان و گردشگران کیش رقم بزند.

ارائه تخفیف در هتل ها، مراکز خرید، تفریحات دریایی و خدمات گردشگری از جمله ویژه برنامه های نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش است.

 برگزاری کنسرت ها، جنگ های شبانه در نقاط مختلف کیش، تئاتر و نمایش های کمدی برنامه های دیگر جشنواره نوزدهم کیش برای ایجاد لحظات مفرح برای خانواده ها است.

در این جشنواره امکانی فراهم شده است که همه مردم ایران بتوانند شانس خود را برای سفر رایگان به کیش امتحان کنند.

با اقدامات انجام شده در زمینه تبلیغ جشنواره تابستانی کیش بر روی بسیاری از محصولات، خانواده ها از شهرهای مختلف کشور می توانند  با خرید این محصولات در قرعه کشی سفر به کیش شرکت کنند.

همچنین برای اولین بار هدایای ویژه جشنواره تابستانی کیش طراحی و تولید شده که گردشگران کیش می توانند با شرکت در قرعه کشی های مختلفی که در طول جشنواره نوزدهم در کیش برگزار می شود از این هدایا به یادگار ببرند.

گفتنی است نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش از 15 تیر آغاز می شود و تا 30 شهریور ادامه دارد.