کیش به شمیم حرم رضوی عطر آگین شد

خادمان امام رضا (ع) امشب میهمان مردم مومن و ولایتمدار جزیره کیش شدند و با به همراه داشتن پرچم سبز حرم رضوی ، فضای جزیره کیش را از بوی خوش آن حرم عطر آگین کردند .

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از ایرنا ، همزمان با دهه کرامت ( 14 تا 24 مرداد ماه ) و برای دومین سال متوالی شمیم رضوی در کیش پیچید و این جزیره مرجانی میزبان سفیران امام مهربانی حضرت رضا (ع) شد .

خادمان رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حضور خود و حمل پرچم سبز رضوی بوی خوش حرم ثامن الحجج (ع) را در جزیره گستراندند و دلهای عاشقان ضامن آهو را که به استقبال آمده بودند از راه دور روانه حرم یار کردند .
این کاروان متشکل از سه نفر به همراه یک مبلغ عصر امروز از مسیر بندرلنگه وارد جزیره کیش شدند و با حضور در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مزار پنج شهید گمنام دفاع مقدس ، حاضران را سرمست از بوی خوش حرم هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت ساختند ، این حضور فرصت مغتنمی برای کسانی بود که بتوانند ارادت و عاشقی خود را به ساحت آن امام همام عرضه کنند.
قرار دادن پرچم متبرک حرم مطهر رضوی بر مزار شهدای گمنام همراه با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و مداحی ،اشک از چشمان عاشقان امام غریب سرازیر کرد و حال و هوای معنوی به فضا بخشید .
قرائت بخشی از دعای توسل 'یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله' ، شستن مزار شهدا با گلاب ، قرائت فاتحه و نثار گل بخشی دیگر از این مراسم بود که با حضور مردم ولایت مدار ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، امام جمعه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ، ائمه جمعه ، روسای ادارات و تعدادی از مسئولان نظامی و انتظامی برگزار شد .
خلیل آسودی رابط جشن های مردمی زیر سایه خورشید غرب استان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت : اعزام کاروان زیر سایه خورشید در سطح کشور برای نهمین سال متوالی ، در استان پنجمین ، در غرب استان هرمزگان سومین و در جزیره کیش دومین سال است که انجام می گیرد .
وی با بیان اینکه کاروان پس از کیش عازم بندر چارک خواهد بود افزود : پس از آن به بندر لنگه و درپایان به جزیره ابوموسی خواهیم رفت .
یکی از خادمان حرم رضوی استقبال مردم شهرهای مختلف کشور از کاروان خدام را بی نظیرعنوان کرد و گفت : در یکی از شهرها بر بالین بیماری که به کما رفته بود حاضر شدیم که فضای غیر قابل توصیفی ایجاد کرده بود.
وی افزود : کاروان از بندر خمیر ، بستک ، پارسیان ، بندر مقام عبور کرده و به جزیره کیش آمده است و فردا جمعه جزیره را به سمت بندرچارک ترک می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز در مورد برنامه های این کاروان گفت : این کاروان پنجشنبه شب در برنامه زنده صدا و سیمای مرکز کیش و همچنین حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) حضور یافت .
سرهنگ حسن صنعتکاران افزود : حضور در بیمارستان کیش و عیادت از بیماران ، دیدار با امام جمعه اهل سنت، حضور در نماز جمعه، مداحی و تجلیل از امام جمعه کیش از دیگر برنامه های این کاروان در روز جمعه خواهد بود.
از ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) مصادف با ١٤ مرداد تا ولادت امام رضا (ع) مصادف با ٢٤ مرداد ماه به نام دهه کرامت نامگذاری شده است.