به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رییس کمیته نظارت وارزیابی عملکرد ستاد نوروزی کیش گفت: دریافت اطلاعات وپاسخگویی به شکایات مسافران وگردشگران نوروزی دراولویت کاری این کمیته قراردارد.
محمد صلاح افزود: به منظور ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان وگردشگران در نوروز 97، این کمیته به صورت شبانه روزی آماده دریافت، شکایات، نظرات، پیشنهادات وانتقادات شهروندان وگردشگران از حوزه های مختلف خدماتی، گردشگری، اقامتی، پذیرایی، تفریحی ، مراکز تجاری و کلیه ارائه دهندگان کالا وخدمات درجزیره کیش است .
وی تاکید کرد: شکایات شهروندان وگردشگران به کمیته نظارت وارزیابی عملکرد ستاد نوروزی در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد و درصورت تخلف ، نحوه برخورد با خاطی واعمال قانون به اطلاع شاکی خواهد رسید.
رییس کمیته نظارت وارزیابی عملکرد و آمار واطلاعات ستاد نوروزی کیش درپایان با بیان اینکه اداره ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان منطقه آزاد كيش همواره آماده رسیدگی به شکایات شهروندان است اعلام کرد: شماره تلفن 44424164-076 مربوط به کمیته نظارت وارزیابی عملکرد ستاد نوروزی کیش است وشهروندان وگردشگران می توانند از طریق این شماره ویا مراجعه حضوری به دفتر کمیته نظارت وارزیابی عملکرد واقع درخیابان سنایی جنب ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش شکایات خود را پیگیری کنند.
گفتنی است فعالیت کمیته های ستاد نوروزی کیش از 27 اسفند 96 آغاز می شود وتا 15 فروردین 97 ادامه دارد.