در پی افزایش تقاضای شهروندان و گردشگران کیش؛

کشتی سانی باز هم به قشم می رود

کشتی بزرگ اقیانوس پیمای سانی در پی درخواست های مردمی دومین سفر خود را دوشنبه 4 اردیبهشت از جزیره کیش به مقصد قشم انجام می دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به درخواست ها و استقبال خوب شهروندان و گردشگران از سفر با کشتی سانی و رضایتمندی گسترده اولین گروه مسافران که 24 فروردین با این کشتی به جزیره قشم سفر کردند کشتی بزرگ اقیانوس پیمای سانی بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده دوشنبه 4 اردیبهشت دومین سفر خود را به مقصد جزیره قشم انجام می دهد.

این کشتی بزرگ مسافری تفریحی قرار است ساعت 17 دوشنبه 4 اردیبهشت از بندر تجاری کیش حرکت خود را آغاز کند و در طول سفر مسافران می توانند از امکاناتی که برای تفریح و سرگرمی آنان فراهم شده بهره ببرند.

برگزاری کنسرت احسان خواجه امیری و مهدی مقدم یکی از برنامه های پیش بینی شده برای مسافران کشتی سانی در سفر به جزیره قشم است.

صرف شام در رستوران زیبای کشتی، امکان خرید از فروشگاه، تماشای تلویزیون، قدم زدن بر روی عرشه کشتی و تماشای آرامش دلنشین دریا، استفاده ازکافی شاپ و اقامت در اتاقهای هتل کشتی، گوشه ای از امکانات جالب کشتی اقیانوس پیمای سانی برای مسافرانش است.

سانی پس از طی 225 کیلومتر حدود ساعت 6 صبح در بندر کاوه قشم پهلو می گیرد و با برنامه ریزیهای انجام شده مسافران پس از صرف صبحانه در کشتی در قالب تور از نقاط دیدنی جزیره قشم بازدید میکنند و برای صرف ناهار به کشتی باز میگردند تا پس از استراحتی کوتاه سری هم به بازارهای جزیره قشم بزنند.

کشتی اقیانوس پیمای سانی ساعت 22 سه شنبه 5 اردیبهشت قشم را به مقصد جزیره کیش ترک می کند تا ساعت 10 صبح چهارشنبه 6 اردیبهشت در بندر تجاری کیش پهلو بگیرد.

البته در سفر برگشت نیز در طول مسیر برنامه های تفریحی مانند اجرای کنسرت و امکانات پذیرایی و صرف شام برای مسافران تدارک دیده شده است.

به گفته گردشگرانی که در نخستین سفر با کشتی سانی، مسافر این کشتی عظیم بودند این مسافرت جزو خاطرات تکرار نشدنی خانواده هاست زیرا این امکان تاکنون برای ایرانیان وجود نداشته که در کشور خود با استفاده از اینگونه کشتی ها بتوانند در قالب یک سفر کوتاه اما با برنامه ریزی بسیار مفرح بین دو جزیره سفر کنند و این سفر در نوع خود بی نظیر است.

قیمت بلیت سفر به کشتی سانی که شامل ایاب و ذهاب با کشتی اقیانوس پیما، صرف صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل کشتی، استفاده از کنسرت و برنامه های تفریحی است برای هر نفر معادل پانصد هزار تومان است.

علاقمندان می توانند برای خرید بلیت کشتی بزرگ اقیانوس پیمای سانی به شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش مراجعه کنند و یا با تلفن های 09333928020، 09334929020 و 07644423551 تماس بگیرند.