به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حضور 3 کارشناس گردشگری مستقر در دفتر ستاد بندرگاه کیش، تمهیداتی از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش پیش بینی شده است که شکایات گردشگران از حوزه های مختلف گردشگری در کمتر از 4 ساعت پیگیری و اعلام نتیجه شود تا گردشگر قبل از ترک جزیره کیش از نتیجه شکایت و پیگیری حقوق قانونی خود مطلع شود.
گردشگران می توانند برای ثبت شکایات خود به صورت حضوری به دفتر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش واقع در بلوار ایران ترمینال مسافری دریایی مراجعه کنند ویا با سامانه 124 که سامانه پاسخگویی به شکایات جزیره کیش است تماس بگیرند.