نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

پیشرفت های عمرانی کیش بسیار مثبت و قابل تحسین است

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: ساخت ترمینال جدید فرودگاه کیش از نظر حجم و گستردگی کار، ستودنی و باورنکردنی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به همراه سعید پورزادی سرپرست سازمان سازمان منطقه آزاد کیش عصر یکشنبه 31 اردیبهشت از برخی پروژه های عمرانی کیش از جمله ترمینال جدید فرودگاه، ورزشگاه المپیک و باند جنوبی فرودگاه بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان درحاشیه این بازدید گفت: جزیره کیش جزء معدود شهرهای کشورمان است که دارای مجموعه عظیم فرودگاهی است و ساخت ترمینال جدید این فرودگاه با همت و تلاش مهندسان جوان و زحمتکش کشورمان و با بکارگیری دستاوردهای شرکت های دانش بنیان داخلی، از نظر حجم و گستردگی کاری، ستودنی و قابل تحسین ست.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: این مجموعه فرودگاهی که به تازگی ترمینال جدید نیز به آن افزوده شده است می تواند در آینده به عنوان یکی از راه های بسیار موثر برای ایجاد ارتباط و حمل و نقل هوایی در کریدور شمال به جنوب نقش آفرینی کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: امیدوارم مجموعه فرودگاهی کیش تاثیر خودش را نه تنها در سطح ملی بلکه در سطوح بین المللی و منطقه ای بگذارد و روابط همه جانبه را در حوزه های مختلف با کشورهای همسایه ایجاد کند.

وی با بیان این که اتفاق تازه و نویی در جزیره کیش رخ داده است؛ تاکید کرد: زیرساخت‌هایی که در راستای تقویت حوزه گردشگری در جزیره کیش تدارک دیده شده ظرفیت های خوبی ایجاد کرده که به آن خوشبین هستم و اعتقاد دارم روند توسعه جزیره کیش به سمت و سویی می رود که مورد انتظار است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، رشد و توسعه گردشگری را نیازمند توسعه متوازن در همه زمینه ها از جمله در حوزه حمل و نقل و فرودگاه عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه برای هر کدام از مناطق آزاد اولویت هایی در نظر گرفته شده است و ماموریت جزیره کیش نیز گردشگری است از اینرو ایجاد زیر ساخت های گردشگری، نشان دهنده روند توسعه جزیره کیش به این سمت و سو است که به آینده آن خیلی خوشبین هستم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به زیرساخت های ورزشی جزیره کیش و نقش تاثیر گذار آن در جذب گردشگر تاکید کرد: مجموعه های ورزشی کیش این امکان و فرصت را می دهد تا تیم های ورزشی و ورزشکاران به جای برگزاری اردوهای تدارکاتی خود در سایر کشورها، میهمان جزیره کیش باشند.  

وی در پایان از اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی و زیر ساختی قدردانی و تلاش های بخش خصوص و دولتی در آبادانی کیش را مثبت ارزیابی کرد.