پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص)

بيست و هفتم رجب فرخنده روزي است كه با طنين انداز شدن گامهاي آغازين رسالت بر تمام جهان، نخستين واژه عرشي قرآن مجيد بر زبان رسول عاطفه ها جاري شد تا جهانيان را به سوي روشني بشارت دهد و روح انسانيت را در باغ جان آدميان شكوفا نمايد

به نام خدا

بيست و هفتم رجب فرخنده روزي است كه با طنين انداز شدن گامهاي آغازين رسالت بر تمام جهان، نخستين واژه عرشي قرآن مجيد بر زبان رسول عاطفه ها جاري شد تا جهانيان را به سوي روشني بشارت دهد و روح انسانيت را در باغ جان آدميان شكوفا نمايد.

روزي كه تقدير جهان به دستان پر مهر حضرت محمد مصطفي (ص) سپرده شد. او كه از منتها اليه رحمت پروردگار بر زبان هستي جاري شد تا رحمه اللعالمين باشد و دنيا در سايه اقرار به رسالت او سربلند تر از تمامي اعصار مسير آينده را به دور از جهل و خرافه پرستي طي كند. و اينگونه مبعث رسول گرامي اسلام مهم ترين مقطع تاريخ بشریت و عيد وارستگي و هدايت شد.

ايران اسلامي نيز مفتخر است كه در مسير اسلام ناب محمدي و تاسي ازسيره پيامبر عظيم الشان، همواره برمسير عدل و مهرورزي گام برداشته و مي كوشد تا با نهادينه كردن اخلاق نبي مكرم اسلام و بهره گيري از آموزه هاي ديني، نمونه شايسته اي از حفظ كرامت و شرافت انسانها و اقتدارحكومت اسلامي در جهان باشد.

با تبريك فرارسيدن عيد سعيد مبعث و سالروز برگزيده شدن پيام آور نور و مهرباني به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان وگردشگران جزيره كيش و با طلب ياري از خداوند متعال، انشاء ا... در سايه تفكر در اخلاق، گفتار و كردار رسول مكرم اسلام، شاهد پرهيز از حب و بغض و دشمني و برقراري عدل داد در سراسر جهان باشيم.

 علی اصغر مونسان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش