پیام تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تلاشگران عرصه سلامت کیش

غلامحسین مظفری رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در پیامی از تلاش جامعه پزشکی و تلاشگران عرصه مقابله با شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در متن این پیام آمده است:

تلاشگران عرصه سلامت و جامعه پزشكی كشور در هفته‌های اخير، روز های سخت و پرخطری را تجربه كرده و تلاش بسيار ارزشمندی درجهت پيشگيری از شيوع بيماري كرونا و حفظ سلامت هموطنان مبذول داشتند. دست‌اندركاران حوزه سلامت در جزيره كيش نيز به شايستگی و فداكارانه در اين كارزار ملی شبانه‌روز مشغول خدمت‌رسانی هستند.

بی‌شك اجر اين زحمات خالصانه در پيشگاه خداوند سبحان محفوظ خواهد بود. ساكنان و گردشگران فهيم جزيره كيش نيز قدردان تلاش مسئولانه پزشكان، پرستاران و تمامی كاركنان زحمتكش مركز توسعه سلامت و بيمارستان تخصصی و فوق تخصصی كيش، شورای سلامت، هلال احمر و گروه‌های متعدد مسئول ضد عفونی كردن معابر، ناوگان حمل و نقل شهری و اماكن عمومی بوده و خاطره اين خدمات انسان دوستانه را در قلب و ذهن خود گرامی خواهند داشت. اميد است كه مشاركت آگاهانه هموطنان عزتمند برای همكاری با مسئولان و دست‌اندركاران حوزه بهداشت و سلامت، روند مقابله موفق و ريشه كنی ويروس كويد ١٩ و بيماری كرونا را در سراسر ميهن عزيزمان تسريع كند. ضمن عرض خداقوت به همه كسانی كه درحوزه‌های مختلف ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و نظارت بر روند پيشگيری از ويروس كرونا، برگزاری جلسات روزانه و سياست‌گذاری برای مهار موفق اين ويروس و ضدعفونی كردن بخش‌های مختلف شهر و مبادی ورودی در جزيره كيش زحمات بسياری متحمل شده‌اند، همت بلند و تلاش بی‌وقفه اين خادمان شريف ملت را ارج نهاده، سپاسگزارشان هستم.

از پروردگار مهربان برای همه اين بزرگواران، سلامتی، سعادت و توفيق خدمت مستمر خواستارم.

غلامحسين مظفری

رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش