بسم الله الرحمن الرحیم


فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را که با عطر شهیدان قیام الهی 15 خرداد درآمیخته است به هموطنان سرافراز به ویژه ساکنان و گردشگران شریف جزیره زیبای کیش تسلیت و تعزیت عرض مي كنم.

۱۴ خرداد، یادآور هجرانی بزرگ و یکی از حزن انگیزترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی است. روز وداع با رهبری آزاده که با توکل به خدا و به پشتوانه همراهی و حمایت مردم، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت به ارمغان آورد.

15خرداد نیز سالروز قیام حق‌طلبانه ای است که مطلع حرکتی در تاریخ این مرز و بوم شد تا وجدان‌های آزادیخواه را بیش از پیش بیدار ساخته و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران در هم پیچید.

با نثار احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانسنگ انقلاب و دفاع مقدس، و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) از پیشگاه خداوند منان اجر عظیم  و شادی روح آن عزیز بزرگوار و ارواح طیبه شهیدان پر افتخار میهن را خواستارم.

امیدوارم مردم فهیم، غیور و انقلابی کشورمان، بخصوص ساکنان فرهیخته و همیشه همراه جزیره کیش با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، در جهت درخشش بیش از پیش میهن عزیزمان بر قله های افتخار و موفقیت گام بردارند.

  

غلامحسین مظفری

رييس هيئت مديره و مديرعامل