پیام تبریک سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت آغاز سال نو

جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن بهار و آغازسال 1400 هجری شمسی را به ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک گفت.

    به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش متن پیام تبریک جعفر آهنگران سرپرست این سازمان به مناسبت فرارسیدن نوروزباستانی و آغاز سال نو بدین شرح است :

  به نام ايزد يكتا

بهار فصل طراوت و سرزندگی از راه می رسد و طبيعت اين آيينه گردان جمال حضرت دوست با رستن و شكفتن جاني تازه مي گيرد. ما نيز همگام با این رویش و سرسبزی می کوشیم با انديشه اي نو در مسير پربارتر شدن سالي كه پيش روست گام برداريم .

سال 99 با همه فراز و فرودها، تلاش سخت کادر درمان و همراهی هموطنان برای مقابله با کرونا سپری شد. ضمن گرامیداشت یاد همه درگذشتگان از این بیماری  به ویژه شهدای سلامت ، صمیمانه آرزو دارم نخستین سال قرن جدید برای ایران و ایرانیان همراه با رونق اقتصادی ، توسعه همه جانبه ، رویدادهای شیرین و امیدوار کننده و پیشرفت و موفقیت در تمامی عرصه ها باشد.

امیدوارم که انسجام همدلانه ساکنان جزیره کیش و اهتمام جدی آنان به رعایت ضوابط بهداشتی، میهمانان و گردشگران گرانقدر را در پویش همگانی مقابله با کرونا همراه سازد. بی تردید مشارکت گسترده در رعایت توصیه های بهداشتی و اجرای جدی مصوبات شورای سلامت، ضمن اینکه حافظ سلامت افراد جامعه است استمرارکسب و کارها در منطقه و امکان میزبانی ازگردشگران نوروزی درنگین خلیج فارس را تضمین می کند.   

 درپایان ضمن تبريك نوروز باستاني محضر همه ساکنان و گردشگران عزیز جزیره زیبای کیش، از پروردگار مهربان می خواهم بهترین تقدیرها را برای شما خوبان سرافراز رقم زند تا در سال1400 صلحي پايدار جامعه جهاني را به مامني براي رشد و تعالي انسانها مبدل سازد.