پیام تبریک مهدی کشاورز به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن هفته وحدت را به اهالی شریف جزیره کیش اعم از شیعه و سنی تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پیام تبریک مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است.


بسم الله الرحمن الرحیم

مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ

ضمن تهنیت میلاد دلیل خلقت، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله ‌و سلم، فرا رسیدن هفته وحدت را به اهالی شریف جزیره کیش اعم از شیعه و سنی تبریک عرض می کنم.

امسال در حالی به استقبال جشن میلاد آن رسول گرامی می رویم که ام القرای جهان اسلام یعنی ایران عزیزمان روزهای سختی را پشت سر گذاشت. حوادثی تلخ که قلب همه دوستداران اسلام، ایران و انقلاب را به درد آورد و مایه خشنودی دشمنان نهضت جهانی اسلام شد.

اما بار دیگر به فضل الهی، رهبری داهیانه ولی امر مسلمین و‌ بصیرت و صبوری آحاد ملت شهیدپرور ایران، تیر دشمنان به خطا رفت و حسرت شکست خوردن انقلاب و تجزیه ایران بزرگ بر دل دشمنان تشنه به خون این ملت صبور و نجیب باقی ماند.

در اینجا لازم است از پیشگامی اهالی غیور و‌ مؤمن کیش در شناخت به موقع اهداف پلید دشمنان و برآشفته کردن خواب شومی که برای آشوب و ناامنی در این جزیره زیبا دیده بودند، تقدیر و تشکر ویژه ای به عمل آورم.

همچنین جا دارد از تلاش های جوانمردانه و بی وقفه نیروی خدوم انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی و اجرایی نیز قدردانی کنم. با اتحاد و انسجام این عزیزان و نیز روحانیت معزز شیعه و سنی، و همه اهالی بافرهنگ و نجیب جزیره، به جرأت میتوانم بگویم که جزیره زیبایمان مصداق برازنده وحدت بین مذاهب و فرق اسلامی است.

موهبتی الهی که امیدوارم ما خادمان ملت در سازمان منطقه آزاد کیش بتوانیم از عهده شکر و صیانت آن برآییم.

از درگاه خداوند دوام توفیقات یکایک شما عزیزان و سرافرازی و بقای جزیره پرافتخار کیش را در سایه عنایت رسول گرامی اسلام مسئلت دارم.