به نام خدا


فرا رسیدن 5 دی، سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی فعالان این عرصه به ویژه کارکنان خدوم سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی کیش تبریک و تهنیت عرض می کنم.

استقرار سپاه در فرودگاه ها برای ارتقاء سطح ایمنی مسافران، امنیت پایدار و صیانت از پروازهای غیر نظامی بیانگر نقش کلیدی و تعیین کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با توطئه های مختلف استکبار جهانی بوده و توان کشورمان را در خنثی کردن فعالیت های تروریستی معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران قوت بخشید.

در طول بیش از سه دهه عملکرد سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه های کشور از صفحات زرین کارنامه پر افتخار دلاور مردان و شیر زنان سپاه  بوده است. خداوند را شاکریم که به یمن تعهد، تخصص، ایثار و فداکاری کارکنان و کارشناسان سپاه حفاظت هواپیمایی در کنار بهره گيري از تجهيزات نوين نظامي و ساير اقدامات اطلاعاتي حفاظتي ضریب امنیتی پروازهای جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی کم نظیر و قابل تقدیر است.

در جزیره کیش نیز تلاش و مجاهدت های مسئولانه سپاه حفاظت هواپیمایی در بر قراری امنیت پروازهای فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پر تردد کشور قابل تقدیر بوده و نقش موثری در توسعه صنعت گردشگری در این منطقه دارد.

با تبریک مجدد این مناسبت ارزشمند و با ارج نهادن به مقام شامخ شهداي والامقام و جانبازان اين عرصه كه در حوادث و سوانح هوايي برای حفظ جان مسافران و هموطنان به درجه رفيع شهادت و يا جانبازي نائل شدند، از خداوند متعال برای تمامی اعضای فعال و با انگیزه سپاه حفاظت هواپیمایی کشور، سعادت و توفیق روز افزون در جهت خدمت به هموطنان مسئلت دارم.