به نام خدا


سالروز با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را به تمامی هموطنان مسلمان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از دین مبین اسلام و تثبیت جایگاه این مکتب انسان ساز در سراسر گیتی است. ایام مبارک و پر برکتی که به واسطه میلاد دو اختر درخشان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام فضای ایران اسلامی عطر آگین شده و فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) فراهم می شود.

نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه (س) به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمندی برای تبیین جایگاه زن در اسلام و معرفی سیره بانوی کرامت و تقویت هویت دینی جامعه بانوان و دختران ایران زمین است. بی شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین را دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، این روز ملی را به همه بانوان مسلمان به ویژه دختران عفیف ایران زمین تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهرهمندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت و سعادت را به همه ما عنایت فرماید.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش