بسم الله الرحمن الرحیم


اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان، رزمندگان و ایثارگران این سرزمین و همچنين رشادت ها و از خود گذشتگی های تحسین برانگیز سربازان گمنام و بی ادعایی است که با هوشمندی و درایت در سنگر جنگ نرم دلیرانه ایستاده اند و توطئه های دشمنان را با توانمندی و پشتکاری ستودنی نقش بر آب می کنند.

اعیاد خجسته شعبانیه، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت مجاهدت های سربازان گمنامی است که ایثار و فداکاری های ارزشمندشان در عرصه مبارزه با ترفند هایی رنگارنگ دشمنان پشت بد خواهان نظام و انقلاب را لرزانده و آرامش و امنیت را برای هموطنان و سر افرازی و استقلال را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده است.

مجاهدانی که جز به رضای حضرت حق نمی اندیشند. سربازان گمنام امام زمان (عج) که یکی از ارکان مستحکم و شکست نا پذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساسترین دوران، با تكيه بر سلاح ايمان و پيروي از فرمايشات مقام عظماي ولايت تمامی هجمه های پیچیده و نقشه های خطرناک دشمنان قسم خورده میهن را خنثی نموده اند. بدون شک همه هموطنان اذعان دارند که امروز آسایش، امنیت و آرامش جامعه که مبنای رشد و بالندگی و توسعه ی همه جانبه کشور است مرهون همت امنیت آفرین این فرزندان سر افراز میهن اسلامی است.

در جزیره کیش نیز فرزندان غیور ملت در وزارت اطلاعات در پوشش افتخار آمیز سربازان گمنام امام زمان (عج) برای امنیت و آرامش ساکنان و گردشگران این خطه زر خیز ایران اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و همواره در صحنه حاضرند.

ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و آرامش و پایداری، در آستانه میلاد فرخنده مصلح بشریت این عید خجسته را به تمامی مسلمانان، به ویژه سربازان گمنام امام زمان و نیروهای صبور و مخلص وزارت اطلاعات در جزیره زیبای کیش تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای یکایک این انسان های شریف سعادت و سلامت و توفیق خدمت در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

علی اصغر مونسان

مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش