پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، فرا رسیدن روز زن را به تمامی بانوان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این پیام آمده است:

 فرا رسیدن سالروز ولادت اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز مادر بر تمامی بانوان گرانقدر ایران اسلامی به ویژه گردشگران و ساکنان جزیره زیبای کیش فرخنده و مبارک باد.

 زنان میهن ما همواره نقشی بی بدیل در بالندگی و آبادانی این سرزمین پهناور داشته اند و آینده کشور نیز در دست جوانانی است که در دامان پر مهر مادران برای آینده تربیت می شوند.

زنان ایران زمین در حساس ترین مقاطع تاریخی کشور همچون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دوشادوش غیور مردان، دلیرانه ایستادند و اندیشه ای جز تعالی ایران اسلامی نداشتند. بی شک نامگذاری میلاد با سعادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه (س) که یکی از برترین مروّجان شهامت، شجاعت و دفاع از حقانیت است، به عنوان روز زن، ابتکاری ارزشمند برای نکوداشت مقام زن و فرصتی شایسته برای تکریم و تقدیر بانوان و مادران است.

امید که بانوان ایران اسلامی در سایه الطاف الهی و تاسی به منش والای حضرت زهرای مرضیه(س) در مسیر سعادت و بهروزی گام برداشته و همواره سر بلند و پیروز باشند.

 

                     غلامحسین مظفری

                         رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش