پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت ولادت فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران میهن اسلامی به ویژه پرستاران سخت کوش جزیره کیش تبریک گفت. متن پیام دکتر مظفری بدین شرح است :


 بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم جمادی الاولی (22 دیماه ) خجسته زاد روز بانوی بزرگ اسلام و پرستاردل‌های دردمند واقعه کربلا است. بدون تردید مناسبتی شایسته تراز میلاد اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار برای قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم این عزیزان نمی توان یافت .

پرستاري بيش از آنكه تخصص و حرفه باشد ، هنري است متعالي تا انسان هايي صبور در كسوت پرستاري ، هنرمندانه آلام بيماران را مرهم نهند و زخم هاي جسم و روح آنان را التيام بخشند. این رسالتی سنگين و ارزشمند است كه پرستاران متعهد با بردباري ، عشق و مهرباني به دوش مي كشند و مي كوشند به شايستگي از عهده آن برآيند.

در تعاليم اسلامي نيز، پرستاري به عنوان حرفه اي مقدس، جايگاهي بس مهم و رفيع داشته و توفيقي بزرگ براي تقرب به حضرت حق و كسب رضايت اوست. موهبتي كه بايد قدردان آن بود .

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت اسوه صبر و ایثار، حضرت زینب (س) محضر تمامی پرستاران ميهن اسلامي به ويژه سفیران سلامت در جزيره كيش ، از تلاش دلسوزانه پرستاران خدوم اين جزيره زيبا در راستای تحقق اهداف سازمان منطقه آزاد كيش براي تبديل كيش به مقصد مطلوب گردشگري سلامت درسطح ملي و بين المللي قدرداني نموده و امیدوارم با همدلی مسئولانه مجموعه سخت کوش بیمارستان کیش حرکت این منطقه آزاد در جهت رشد و توسعه گردشگری سلامت استمرار یافته و به نتیجه مطلوب منتهی شود.

 توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

                          غلامحسین مظفری

                             رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش