پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت هفته کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن روز و هفته کیش را به ساکنان و گردشگران تبریک گفت

 بسم الله الرحمن الرحیم

در پاییز همچون بهار جزیره زیبایمان فرا رسیدن هفته کیش را به یکایک بومیان غیور، کیشوندان فهیم، کارکنان و کارگران خدوم منطقه آزاد و سایر خادمان این اقلیم دل انگیز تبریک عرض می کنم.

امسال نیز مفتخریم که با برپایی نشست ها و آفرینش رویدادهای متنوع فرهنگی، هنری، عمرانی  اقتصادی و... به استقبال فردایی روشن تر و برازنده تر برای جزیره عزیزمان برویم. بدیهی است برنامه های نمادینی که به این مناسبت برگزار می شود، تنها با پشتوانه کار جهادی و خدمت مستمر به همه اقشار اعم از ساکنان و مسافران عزیز، معنا و مفهوم حقیقی خواهد یافت. امر خطیری که امیدوارم هرچه زودتر شاهد شکوفایی و چیدن ثمرات این تلاش ها باشیم.

امسال در شرایطی به استقبال هفته کیش می رویم که همه ما و شما عزیزان در طی مسیر اعتلای جزیره زیبایمان با دشواری ها و موانع بی شماری روبرو بودیم. پشت سر گذاشتن دوران تلخ همه گیری کرونا، زلزله ها، تشدید بی سابقه تحریم های اقتصادی دشمنان ایران اسلامی و تلخکامی های طاقت سوز ملت و نظام در آشوب های اخیر، همه و همه دست به دست هم داده بودند تا از رونق و شکوه کیش این نگین درخشان پیشانی خلیج فارس کاسته شود. اما به فضل الهی و با همت و همدلی اهالی فهیم، اصناف محترم و کارکنان شریف بخش های مختلف اجرایی در جزیره، نه تنها بارقه های امید به خاموشی نگرایید، بلکه جوانه های تازه ای بر شاخه های این درخت کهنسال رویید و خلل های بسیار از پایه و بنای این عمارت بشکوه محو گردید. این در حالی بود که مجموعه جدید سازمان در دولت انقلابی با مشکلات و موانع پیاپی و پرحجم روبرو بود.

 بدیهی است در این مجال اندک، قصد برشمردن خدمات و توفیقات پرشمار به دست آمده را ندارم. اما خداوند را سپاس می گویم که وجدان عمومی ناظران امور، اهالی قدرشناس و گردشگران عزیز شاهدی استوار بر صدق این مدعاست.

در اینجا ذکر این نکته را ضروری می دانم که کیش، تنها یک جزیره کوچک و مقصدی برای گردشگری در جنوب خطه عزیزمان نیست. بلکه نقطه اتصالی است که با توجه به تاریخ و تمدن دیرینه، ظرفیت های عمرانی، مواهب اقلیمی خدادادی، و همچنین فرهنگ والای کیشوندان، می تواند پیشانی درخشانی برای دیده شدن و شنیدن منطق روشن اسلام، انقلاب و ایران عزیزمان باشد.

در نهایت هفته کیش فرصتی گرانسنگ برای معرفی ظرفیت ها و معرفت های این خاکپاره مرجانی است. قدر این خاک را می دانیم و با تمام وجود برای آبادی و اعتلای همه جانبه آن تلاش خواهیم کرد.

مهدی کشاورز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش