به نام خداوند نیکوسرشت

میلاد پر نور و سرور هشتمین حجت خدا، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  و همچنين روز كارمند را به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم .

ماه ذي القعده ماه پر بركتي است كه نخستين روزش با طلوع خورشيد ولادت کریمه آل رسول حضرت معصومه (س) مزين شده و يازدهمين روز آن مصادف است با میلاد شمس الشموس حضرت علي ابن موسي الرضا (ع)، امام بزرگواري كه عطر حضورش بر سرزمين توس از پس قرن ها، هنوز مشام شيفتگان را مي نوازد. او كه حرم مطهرش مأواى دل‏شکستگان و تکیه‏ گاه درماندگان بوده و هر ساله پذيراي خيل مشتاقاني است كه دل هاي دردمند شان را به درياي شفاعت و كرامتش دخيل مي بندند.

حضرت ثامن الحجج كه زندگاني پر فراز و نشيبشان در تبين جايگاه امامت بسيار موثر بود در ميان ائمه معصومين عليهم السّلام نيز جايگاه علمي بسيار رفيعي داشتند و لقب شريف " عالم آل محمد(ع)" نشان مي دهد كه ايشان نه تنها در علوم معروف اسلامي بلکه در ساير علوم رايج زمان خويش تبحر داشتند تا به پيروان خويش بياموزند كه كسب علم در جهت معرفت پروردگار، شناخت بيشتر جهان هستي، و خدمت به خلق از مهمترين مسئوليت هاي انسان در جامعه اسلامي است.

بار ديگر ميلاد فرخنده اين امام همام را كه مصادف با آغاز هفته دولت و روز كارمند است به تمامي گردشگران، ساكنان و كاركنان گرانقدر دولت در جزيره زيباي كيش تبريك عرض نموده و از خداوند منان مي خواهم توفيق تفكر و تعمق در سيره زندگاني حضرت علی بن موسی الرضا( ع) را به ما عطا فرمايد تا بتوانيم در زمره شيعيان و پيروان راستين آن حضرت قرار بگيريم .

اميد كه كاركنان خدوم دولت تدبير و اميد نيز دركنف الطاف خاص حضرت حق، و به مدد همتي والا و انگيزه اي متعالي همواره در مسير خدمت رساني به هموطنان و سربلندي ايران اسلامي پويا وكوشا باشند.


علی اصغر مونسان 

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش