به نام خداوند جان و خرد


تحقق رسالت خطیر آموزش و پرورش در تربیت انسان‌های خلاق، فکور، دین‌دار و پایبند به ارزش‌های الهی بی‌گمان دستاورد تلاش معلمان متعهد و خدمت‌گزارانی است که با عشق و اعتقاد دراین مسیر سخت گام برمی دارند. 

12 اردیبهشت "روز معلم" مجالی کوتاه اما ارزشمندی  برای تجلیل اززحمات مسئولانه معلمان دلسوز کشور است. این مناسبت فرخنده را به تمامی معلمان و مربیان میهن اسلامی به ویژه دست اندرکاران امرآموزش در جزیره زیبای کیش تبریک عرض نموده و عزم وهمت والای این منادیان آگاهی و تلاشگران عرصه ارتقاء جایگاه علمی کشور را ارج می نهم.

نقش سـازنده و مـوثر معلمان و اساتید در رشد افكار عمومي و ارتقاي نيروي انساني جامعه بی بدیل است و ایجاد و استقرار هرگونه نظام اجتماعی بدون مشارکت جدی، فراگیر و کیفی معلمان امکان‌پذیر نیست.

یقین دارم که مقصد اعلای عدالت اجتماعی و اقتصادی از مسیر عدالت آموزشی و توزیع برابر فرصت‌های آموزشی و تربیتی گذر می‌کند و این مهم بدون همکاری همدلانه معلمان با انگیزه محقق نخواهد شد.

درجزیره زیبای کیش نیز به مدد آموزگاران دلسوز و مجرب شاهد بهبودکیفیت آموزش و پرورش و کسب موفقیت های دانش آموزان درعرصه فعالیت های متنوع فرهنگی و آموزشی هستیم.

باگرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید میهن اسلامی، اززحمات بی شائبه معلمان دلسوز جزیره کیش قدردانی نموده و از پروردگار متعال سلامت و سربلندی و توفیق روزافزون آنها را درپرورش شایسته نسل جوان و آینده ساز کشور خواستارم.  

   غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل