ماه عبادت و بندگي و بهار معنويت با قدم هاي مبارك عيد سعيد فطر، عيد تهذيب نفس به پايان مي رسد. با اميد به اينكه فرصت يك ماهه رمضان و لحظات ناب استجابت ما را در مسيرقرب الهي ثابت قدم تر كرده باشد فرا رسيدن اين عيد فرخنده و تعميق پيوند با حضرت دوست را محضر تمامي هموطنان تبريك و تهنيت عرض مي كنم .

ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش نيز همچون ساير هموطنانمان كوشيدند تا در ضيافت الهي، غبارمعاصي را از دل و جان بشويند و شايسته نشستن بر خوان گسترده رحمت و بخشايش باشند. سفره هاي همدلي افطار را گستردند و با حضور خود در مساجد و تكايا همنوا با ديگرشب زنده داران، شبهاي قدر را احيا كردند و با توجه ويژه به تاثير دين در بعد اجتماعي، روز قدس را به عنوان فرصتي گرانبها براي ترويج فرهنگ وحدت و همدلي بين مسلمانان گرامي داشتند و با حضوري گسترده در صفوف راهپيمايي حمايت همه جانبه خود را از مسلمانان بي دفاع فلسطين اعلام كردند. اينك در آستانه عيد سعيد فطر از خداوند منان براي تمامي ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش قبولي طاعات و عبادات و سعادت و سلامت مسئلت دارم.  

  امیدوارم در این عید رحمت و بخشايش با تقويت همدلي و هم زباني در راستاي تحکیم پیوندهای وحدت و مودت و پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام در جامعه گام برداريم و شاهد برقراري صلح و عدالت در جهان باشيم .