پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی، یکم شهریور روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است: 

به نام آنکه هستی نام از او یافت

يكم شهريور سالروز ولادت دانشمند برجسته و طبيب حاذق و نامدار ايراني، شيخ الرئيس ابوعلي سينا و روز پزشك بر تمامي طبيبان فرزانه و جامعه پزشكي کشور به ویژه پزشکان تلاشگر جزیره کیش خجسته باد.

در جامعه اي كه به فرهنگ غني اسلامي مزين شده، طبيب تجلي اسم شافي خداوند است و حرفه مقدس پزشكي، از مصاديق ارزشمند  ايثار در خدمت به خلق و جلب رضايت حضرت حق بشمار مي رود. انسان هایی سخت کوش و بلند همت که علم طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و در سايه الطاف الهي براي التيام دردهاي بيماران سخت مي كوشند.

امسال پزشکان و پرستاران میهن اسلامی و جزیره کیش روزهای بسیار سخت و پرکاری را پشت سرگذاشتند چراکه با شیوع پاندمی کرونا در خط مقدم مقابله با همه گیرشدن این بیماری ایستاده و ایثارگرانه برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت مردم جانفشانی کردند. تلاش مخلصانه ای که بی گمان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بزرگ خواهد داشت. ساکنان جزیره کیش نیز خاطره زحمات طلایه داران عرصه سلامت را برای همیشه در قلب خود حفظ کرده و قدردان آنها خواهند بود.

با گرامیداشت این مناسبت ارزشمند، روزپزشک را به تمامي كساني كه در كسوت پر افتخار پزشكي به خدمت رساني مشغولند تبريك عرض نموده و از تلاش خالصانه آنها در  تامين سلامت هموطنان و ارائه خدمات ارزنده سپاسگزارم.

اميد است كه  تمامي پزشكان ايران اسلامي به ويژه پزشكان و دست اندركاران بهداشت و درمان در جزيره زيباي كيش در پرتو لطف خداوند همواره از موهبت تندرستي و شادكامي  بهره مند بوده و در مسیر توسعه سلامت جامعه، کوشا و پویا باشند.