به نام خدا


فرا رسيدن سالروز ولادت سومين ستاره درخشان آسمان امامت و ولايت حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) و برادر بزرگوارشان حضرت ابوالفضل العباس(ع) و چهارمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام سجاد (ع) را به همه ساكنان و گردشگران، به ويژه پاسداران و جانبازان زیباترین روح پرستنده جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض می گویم.

عيد فرخنده سوم شعبان و سالروز ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، عيد آزادگي و ايثار و چهارم شعبان المعظم و طلوع شادي بخش خورشيد وجود حضرت ابوالفضل العباس(ع)، آموزگار جاودان وفاداري و نمونه بي بديل شجاعت و مردانگي فرخنده ترين روزها براي نكو داشت مقام پاسداران و جانبازان ايثارگر عزیز است.

جانبازان و پاسداراني كه شايسته ترين شاگردان مكتب عاشورا بوده و دليرانه با دفاع جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چنان درس عبرتی به دشمنان دادند که تا ابد در حافظه تاریخ ماندگار شده و امنیت و آرامش کشور را تضمين كرده است. جلوه دیگر این ایثار و مجاهدت را امروز در کمک و یاری به هموطنان عزیز سیل زده را شاهد هستیم.

اینجانب با گرامیداشت این اعیاد خجسته و مناسبت هاي فرخنده از خداوند منان براي همه برادران عزيز پاسدار و جانباز ايران اسلامي سلامت و سعادت و توفيق ادامه راه سرور آزادگان جهان را خواستارم.