پيشرفت آينده كاري فرزندان كيش با بهره گيري از ظرفیت دانشجویان نخبه اين منطقه

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش استفاده از ظرفیت های علمی و عملی دانشجویان ممتاز و نخبه جزیره را گامي مهم و ارزشمند در راستای پيشرفت آینده کاری فرزندان این منطقه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی استفاده از ظرفیت هاي  فکری و عملی دانشجویان ممتاز و نخبه کیش را گامي مهم در راستاي  ايجاد فرصت هاي جديد شغلي، رفع مشکلات و پیشرفت طرح های عمراني این منطقه برشمرد.

پورزادي در ادامه سخنان خود تصريح كرد: با استفاده از ظرفيت هاي موجود، ضمن فراهم شدن فضای رقابتی سالم برای کسب مدارج علمی و تخصصی، سبب ایجاد امید و انگیزه درجوانان و مشارکت آنان در برنامه ریزی و اجرای پروژه هاي سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه مي شود.

وي اظهار داشت: بهره مندی بیشتر از تفکرات خلاقانه جوانان و استفاده از نیرو و انرژی آنان، زمينه ساز  فعالیت های گسترده در کیش خواهد شد.

پورزادی افزود: دراین طرح با استفاده از دانشجویان در کنار مدیران، تیم های برنامه ریزی و اجرایی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه، فضایی برای تربیت مهارت های دانشجویان در محیطی واقعی ایجاد خواهد شد تا آنها برای فعالیت های گسترده در جزیره کیش و در سطح کشور آماده شوند.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تاکید رئيس جمهور كشورمان مبنی بر جوانگرایی و استفاده از نیروهای بومی متخصص گفت: نخستين مرحله از اجرای این طرح با حضور دانشجویان پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران محقق شد.

سعيد پورزادي خاطر نشان كرد: جذب مشارکت علمی و عملی دانشجویان در پروژه ها و برنامه های دردست اجرا و استفاده از نوآوری و خلاقیت جوانان در حال تحصیل جزیره به عنوان سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده این منطقه خواهد بود.

پورزادی فعاليت هاي عمراني اين منطقه را با تکیه بر توان داخلی و برنامه ريزي در راستای توسعه و پیشرفت جزیره کیش برشمرد و افزود:  از ظرفیت علمی دانشجویان کیش برای یافتن راهکارهای علمی جهت رفع مشکلات و دستیابی به روش های منطبق با علم روز در زمینه های مختلف اقتصادی، گردشگری، عمرانی، تجاری و ... استفاده خواهيم كرد.

گفتنی است در نخستين  مرحله از اجرای این طرح با حضور ۳۳ نفر از دانشجویان رشته عمران و معماری پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران روز دوشنبه 9 خرداد با حضور تیم اجرایی این طرح از پایانه جدید فرودگاهی کیش بازدید کردند و همچنین اطلاعات سازه و ساخت، متدهای اجرایی، تکنولوژی های استفاده شده، تجهیزات بکار رفته، امکانات، مشکلات ومعضلات پروژه و راهکارهای اصلاح و رفع مسائل از جمله موارد مطرح شده دراین بازدید بود.