پایان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، حدیث و اذان کیش

پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، حدیث و اذان کیش با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫  مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن٫ حدیث و اذان کیش 12 تیر با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش٫ امام جمعه جزیره و مسئولان محلی برگزار شد.

در آیین اختتامیه این مسابقات حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با تقدیر از همت بالا و تلاش سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات گفت: افرادی که خود را مقید به قرائت و حفظ قرآن می کنند شخصیتشان قرآنی می شود و دستورات قرآن را در زندگی نیز بکار می بندند.

وی افزود: هدف نهایی از برگزاری این مسابقات انس گرفتن با کلام خدا و شکل گیری زندگی ما براساس آموزه های قرآن است.

دکتر مونسان نیز با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگی از نظر سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در بین برنامه های فرهنگی موضوعات قرآنی در رتبه نخست از نظر اهمیت قرار دارند که با حمایت های امام جمعه کیش برنامه های خوبی به اجرا گذاشته شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد در مسابقات قرآن امسال 511 شرکت کننده حضور داشتند که رشد 38 در صدی نسبت به دوره قبل داشت.

وی با اشاره به حضور تعداد زیادی از نو نهالان و نوجوانان در این مسابقات که آینده سازان کشور هستند گفت: امید است در دوره های بعدی شاهد رشد بیشتر کیفی و کمی رقابت های قرآنی در جزیره کیش باشیم.

در این مسابقات شرکت کنندگان در دو رده سنی زیر16 سال و بالای 16 سال با هم رقابت و 12 استاد ملی و محلی داوری کردند.

گفتنی است پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، حدیث و اذان کیش  12 تیر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.