وزیر اقتصاد ارمنستان: با خانواده برای تفریح به کیش می‌آیم

واهان کروبیان در نخستین روز از نمایشگاه " ایروان اکسپو" با حضوردرغرفه سازمان منطقه آزاد کیش ظرفیت های این منطقه را بسیار مطلوب عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، واهان کروبیان وزیراقتصاد ارمنستان در نخستین روز نمایشگاه عرضه بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که از سوم تا پنجم شهریور در ایروان برگزار می شود ضمن بازدید از غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان این منطقه ظرفیت های سرمایه گذاری و اقتصادی و صادراتی کیش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با بررسی فرصت های سرمایه گذاری مطلوبی که در کیش وجود دارد این منطقه یکی از اهداف اصلی سرمایه گذاران ارمنستانی برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی به شمار می رود.

همپچین وی در پاسخ دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای تعاملات هر چه بیشتر جزیره با کشور ارمنستان در حوزه های مختلف اظهار داشت: جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر ایران به شمار می رود و در آینده ای نزدیک برای آشنایی بیشتر با خانواده به این جزیره سفر خواهم کرد.

گفتنی است، در حاشیه این دیدار سرمایه گذاران ارمنستانی با حضور در غرفه سازمان منطقه آزاد کیش با معاونان این سازمان در راستای تعاملات هر چه بیشتر در حوزه های مختلف بحث و گفتگو کردند.