پيرو توافقات مسئولان بيمارستان کیش و پژوهشگاه رويان:

هفتمین دوره گردشگری آموزش در جزیره کیش برگزار می شود

پژوهشگاه رویان پس از توافق با بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، بخشی از هفتمین دوره گردشگری آموزش را در راستای راه اندازی تورهای آموزشی سوم و چهارم اسفند در جزیره کیش برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هفته گذشته مسئولان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و مرکز تحقیقاتی رویان طی جلسه ای در خصوص راه اندازی مركز درمان ناباروري در بيمارستان كيش، اجرای طرح های ویژه گردشگری آموزشي در جزيره با مشاركت اين مركز و همچنين برگزاري كنگره بين المللي در حوزه خاورميانه به توافق رسیدند.

بر اساس این گزارش، در راستاي اجراي موضوعات مطرح شده دراین توافقنامه، از جمله برپایی تورهاي آموزشي ، اين پژوهشگاه نسبت به برگزاري هفتمين دوره گردشگري آموزش در کیش اقدام کرده است.

این دوره آموزشی سوم اسفند با موضوع دست ورزي ژن با استفاده از ابزارهاي مهندسي ژنتيك و چهارم اسفند با موضوع  بيوانفورماتيك مهندسي ژنتيك میزبان برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می توانند جهت دريافت اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 09347697095 تماس بگیرند.

گفتنی است این دوره ویژه رشته های علوم پایه و پزشکی در تمامی مقاطع تحصیلی بوده که ظرفیت ورود همراه برای شرکت کنندگان حداکثر 2 نفر است و همراه داشتن لپ تاپ برای شرکت کنندگان الزامی است.