هتل 5 ستاره گران ملیا کیش امسال به بهر برداری می رسد

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از طرح هتل گران ملیا کیش که در ابتدای مرداد امسال به بهره برداری می رسد، در جریان روند پیشرفت این طرح عمرانی و گردشگری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش صبح شنبه 7 فروردین در بازدید از طرح هتل گران ملیا کیش واقع در مجاورت کلبه هور؛ بر حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش جهت تسریع در روند پیشرفت این طرح ارزشمند تاکید کرد.

آهنگران با بیان این که در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زادئی ها"سازمان منطقه آزاد کیش از تمام سرمایه گذاران فعال در این منطقه حمایت می کند، گفت: با سرعت بخشیدن به پیشرفت این طرح عمرانی و گردشگری در آینده نزدیک شاهد تحولاتی در حوزه صنعت گردشگری این منطقه خواهیم بود.

مطالعات اولیه طرح هتل گران ملیا کیش از سال 95 در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع و با حجم سرمایه گذاری بیش از 1500 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی آغاز شده است.

این هتل در 22 طبقه و دارای 256 اتاق و بیش از 600 تخت دارای "اتاق استاندارد، سوئیت رویال، سوئیت، مستر سوئیت و سوئیت میهمان ویژه است.

در تزئینات داخلی این هتل بیشتر از نمادهای ایران باستان استفاده شده است. به عنوان مثال در ورودی این مجموعه از نماد تخت جمشید و ورودی لابی ها از دروازه ملل الگو برداری شده است.

طراحی این هتل برگرفته از طرح بادگیرهای یزد و معماری اصیل ایرانی است. گفته می شود نصب لوستری با ارتقاع 8 متر در 4 متر و تمام از جنس کریستال، یکی از جاذبه های این هتل به شمار می رود.

این مجموعه دارای 7 اتاق ماساژ، استخر و اتاق اسپا برای بانوان و آقایان و همچنین سالن همایش با گنجایش 800 تا 1000 نفر با 5 رستوران و دو کافی شاپ پیش بینی شده است. همچنین تمام تجهیزات به کار رفته در این هتل از استانداردهای بین المللی برخوردار است.

برند ملیا در سراسر دنیا با 450 هتل از برند اسپانیایی با ۵ شاخه تشکیل شده که بالاترین سطح آن گران ملیا هست. از این برند 12 هتل در تمام دنیا وجود دارد و طرح هتل گران ملیا کیش از بهترین برند ملیا در این منطقه در حال ساخت است.

با آغاز طرح هتل گران ملیا کیش بیش از 4 هزار نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه مشغول به کار هستند و بعد از به بهره برداری رسیدن این طرح ارزشمند 1500 فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

در حال حاضر با 200 قرارداد اجرایی و 60 نفری نیروی انسانی در کارگاه و 20 نفر نیروی اداری در این مجموعه مشغول به کار هستند.

لازم به ذکر است در این بازدید مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیر بنایی شورایعالی مناطق آزاد کشور و برخی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.