نوجوانان کیش بر سکوی نخست مسابقات پاهویوت ایستادند

مسابقات اوپن بین المللی پاهویوت هنرهای رزمی با حضور کشورهای تاجیکستان، پاکستان، افغانستان و ایران در سالن چند منظوره المپیک جزیره زیبای کیش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسابقات پاهویوت روزهای شنبه و یکشنبه اول و دوم اسفند ماه در دو بخش بانوان و آقایان انجام شد که طی آن در قسمت آقایان و دررده سنی نوجوانان تیم کیش درجایگاه نخست ایستاد، تاجیکستان دوم شد و افغانستان بر سکوی سوم ایستاد.

دررده سنی جوانان تیم های افغانستان، کیش و ایران به ترتیب اول تا سوم شدند. و در بخش بزرگسالان تیم ایران بر سکوی نخست ایستاد و افغانستان و تاجیکستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم کیش دربخش نوجوانان یک مدال طلا توسط امیر سامان کاظمی و عارف صدر زاده کسب نمودند و علی رضا جاودانی، عارف صدرزاده لشنلو و سعید شه کهان پور و فرجام زلقی  مدال نقره گرفتند.

دربخش جوانان آرش دلیخون مدال طلا را از آن خود کرد، سجاد شه کهان پور، امیر زارعی و مهراب صدر زاده لشنلو به مدال نقره دست یافتند.

در بخش بزرگسالان نیز محمد مهدی قاضی مدال طلا را کسب کرد، وحید قنبرزاده و رسول مهر علی زاده نیز به مدال نقره و علی رضا محمدی پور به برنز رسیدند.

همچنین درقسمت بانوان، ایران در سکوی اول ایستاد، افغانستان دوم شد و تاجیکستان در سکوی سوم قرار گرفت .