نواخته شدن زنگ انقلاب در کیش

به مناسبت ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آغاز دهه فجر، همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه فرهنگ جزیره کیش نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور عزیرمان در بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر، با هدف بیعت دوباره با آرمان های انقلاب، امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری و ترویج و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید، پس غبار روبی مزار شهدای گمنام در مدرسه دخترانه فرهنگ جزیره کیش به صدا درآمد.

حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش در چهل و یکمین سالروز جشن پیروزی انقلاب­ اسلامی، این اتفاق بزرگ را سرمایه عظیم الهی و اجتماعی  برشمرد و گفت: انقلاب سرمایه ای است که امام راحل به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در اختیار ما قرار داد و جوانان و نوجوانان ما باید در حفظ این سرمایه که از اجداد و پدرانشان به آنها رسیده بکوشند.

امام جمعه کیش 3 عنصر عقیده اسلامی، حضور پرشور مردمی در تمامی صحنه ها و قوت و قدرت رهبری را از عوامل تداوم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: محققان و پژوهشگران معتقدند که این 3 عنصر مهم تا به امروز موجب حفظ و بقای  انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام حسن زاده همچنین انقلاب را مایه عزت، استقلال و سربلندی مردم ایران عنوان کرد و گفت: این امر موجب شد تا ملت ایران تن به ذلت ندهد و در برابر ابر قدرت ها و دنیای پر زر و تزویر غرب ایستادگی کند و سربلند باشد.

گفتنی است مراسم زنگ انقلاب و غبار روبی مزار شهدا با حضور مسئولان و مدیران معاونت های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش به همراه مدیران شرکت های تابعه،مسئولان اداره آموزش و پرورش،مسئولان دولتی، نهادها، ارگان ها و سازمانهای مستقر در کیش، نیروی نظامی و انتظامی و امام جمعه کیش برگزار شد.