نقش موثر بسیج در مقابله با شبیخون فرهنگی ستودنی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: حضور بسیج در عرصه های مختلف حراست از ارزش های اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی و حجمه های دشمنان بسیارموثر است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آستانه فرا رسیدن 5 آذر سالروز تشکیل بسیج، ضمن تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، و مدافعان سلامت بر اهمیت، ارزش و جایگاه والای بسیج در تمام عرصه های مختلف اشاره داشت و افزود: با فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران پنجم آذر با عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است که امروز آثار ارزشمند تشکیل این نهاد از جمله در مبارزه با بیماری کرونا ستودنی است.
مظفری با بیان این که دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی پیش بینی کرده بود که در عرض کمتر از چند ماه نظام نو پای انقلاب اسلامی را با شکست مواجه خواهد کرد، اظهار داشت: حضور موثر و هوشمندانه بسیج در صحنه نبرد حق بر علیه باطل معادلات دشمنان را تغییر داد.
وی در ادامه تصریح کرد: نیروهای بسیجی با مقاومت، ایثار و فداکاری به گونه ای سرنوشت جنگ را تغییر دادند که این اقدام ارزشمند یک دستاورد بزرگ برای نظام اسلامی است.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که دشمنان ایران زیر لوای اسلام و با هدف نابودی کامل اهل تشیع و تصرف حرمین شریفین وارد مبارزه سهمگین با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی شده بودند گفت: ایثار و فداکاری بسیج، و مشارکت تمام ارکان نظام اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران برای حضور در کشورهایی مثل سوریه و عراق سبب شد اهداف شوم و پلید دشمنان ناکام بماند.
غلامحسین مظفری بیان داشت: ایثار و فداکاری بسیجیان در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی موجب شکست و اضمحلال دشمن شد و اهداف شوم آنان به زباله دان تاریخ پیوست.
مظفری با بیان اهمیت نقش بی بدیل خدمات بسیج در تمام عرصه های از جمله کنترل همه گیری کرونا افزود: از آغاز نخستین روز شیوع بیماری کرونا و مقابله با این بیماری تنها نهاد و ارگانی که تفاهم نامه همکاری با وزارت بهداشت را امضا کردند بسیج بود و خوشبختانه در جزیره کیش از روزهای نخست و قبل از سال 99 در اسفند ماه 98 بسیج برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و آگاهی بخشی از خطرات ناشی از این بیماری، نقش موثری داشته است.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع سلامت حجت الاسلام و المسلمین سیدین "اجرای طرح قرنطینه، استقرار ۸ پایگاه بسیج در هشت منطقه در جزیره کیش، ارائه خدمات به نیازمندان، مشارکت در پویشی با عنوان کمک مومنانه، آگاهی بخشی به عموم جامعه درخصوص خطرات ناشی از شیوع بیماری کرونا"را از جمله اقدامات ارزشمند نهاد امامت جمعه، سازمان منطقه آزاد کیش، و بسیج برشمرد که نقش موثری در پیشگیری از شیوع بیماری در جزیره کیش داشت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به نمایندگی از مردم جزیره کیش ضمن قدردانی از نقش موثر تمام بسیجیان فعال این منطقه در کنار تمام دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی اظهار داشت: این فضای همدلی که امروز حاصل آن توسعه و آبادانی جزیره کیش است مدیون خون شهدا است.
مظفری خاطر نشان کرد: خدمت خالصانه و تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، پیام و خواست شهدا و کسانی است که برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از جان گذشتگی کردند.