نقش حمایتی بانک سپه از فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در جزیره کیش

تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و بانک سپه با محوریت "ارائه و ارتقاء انواع خدمات رفاهی، مالی، بانکی و تسهیلاتی در بستر فناوری‌های نوین" به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مصطفی پرتو افکنان عضو هیات مدیره بانک سپه و ناظر بر امور شرکت های بانکی، صبح امروز دوشنبه 18 اردیبهشت در محل برگزاری پنجمین نمایشگاه معرفی توانمندی های سرمایه گذاری ایران اکسپو 2023 تهران و در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، گفت: بانک سپه ظرفیت های بسیار خوبی را در منطقه آزاد کیش ایجاد کرده و دارای پتانسیل های قابل توجهی در حوزه گردشگری و تجاری است.

پرتوافکنان با اشاره به حضور فعال بانک سپه به عنوان شریک تجاری سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه، اظهار داشت: در حوزه های مالی و سرمایه گذاری و فن آوری های جدید و شرکت های "فین تک" می توانیم نقش موثری در حوزه سرمایه گذاری کیش ایفا کنیم و به طور حتم این اقدام مهم می تواند به دیگر مناطق آزاد کشور نیز تسری یابد.

وی ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد کیش و بانک سپه این مهم را آغازی جدید برای حضور پر رنگ تر بانک سپه در جزیره کیش عنوان کرد و افزود: امیدواریم سرمایه گذارانی که در این منطقه نقش آفرینی کردند به عنوان نقش حمایتی به آنها کمک کنیم و در عرصه اقتصادی نیز در سرزمین اصلی به ویژه حوزه های صادرات و واردات گام های موثری برداریم.

بنابراین گزارش، ارائه سرویس‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز، بکار گیری نیروهای متخصص و متعهد جهت هدایت پروژه‌های مشترک سرمایه‌گذاری، ایجاد زیرساخت‌های فناوری و فنی مورد نیاز در هر یک از محصولات ارائه شده به سازمان، هماهنگی و مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها و جلسات توجیهی برای هر یک از محصولات استفاده شده برای سازمان و افراد معرفی شده در چارچوب قرارداد منعقده از جمله موارد ذکر شده در این تفاهم نامه است.

همچنین حمایت از برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جشنواره‌های تخصصی و فصلی سازمان منطقه آزاد با رویکرد برد-برد، حفظ اسرار و اطلاعات از جمله اطلاعات تمامی کسب‌وکارها و افراد حقیقی و حقوقی معرفی شده از سوی سازمان و بکارگیری تمام توان و ظرفیت شرکت جهت توانمندسازی و توسعه همکاری‌های فی‌مابین از دیگر مفاد اشاره شده در این تفاهم نامه بود.