نظارت های حداکثری بر اجرای برنامه های زنده در کافه رستوران ها

سرپرست اداره کل فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد بر ضرورت نظارت های حداکثری بازرسان بر موسیقی های پخش شده در کافه رستوران ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرتضی شیخ زاده با بیان این که نظارت بر اجرای موسیقی های کافه رستوران ها بر اساس چارچوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: مسئولیت نظارت بر محتوای موسیقی پخش شده در کافه رستوران های کیش بر عهده سازمان منطقه آزاد است.

شیخ زاده ضمن اشاره به تفویض اختیار انجام شده در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم اهمیت تمرکز و نکته سنجی بازرسان معاونت فرهنگی، اجتماعی کیش بر کافه رستوران ها اشاره کرد و اظهار داشت:  شیوه نامه اجرای تفاهم نامه منعقد شده بین شورایعالی مناطق آزاد و وزارت فرهنگ و ارشاد اساامی در شرف ابلاغ است.

وی از برگزاری نشست های متعدد در حوزه حجاب و عفاف با معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور خبر داد و افزود: هجمه هایی به جزیره کیش در خصوص عدم رعایت حجاب و عفاف و سگ گردانی وارد شده است که دبیرخانه در مقام دفاع از کیش بر ضرورت توجه این مهم در مبداء اشاره داشته است.

مرتضی شیخ زاده تصریح کرد: با اختصاص فضاهای ساحلی مناسب در کیش به پلاژ بانوان و تخصیص فضای ویژه تبلیغات محیطی به امور فرهنگی می‌توان در ارتقاء این بخش نیز  پیشرفت قابل توجهی داشت.

به گفته شیخ زاده باید اهتمام ویژه به عفاف و حجاب در مراکز تجاری و سواحل در دستور کار قرار گیرد از این رو با تبلیغات گسترده می‌توان در راستای رفع این مشکل گام های موثری برداشت.