به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، از آغاز سفرهاي نوروزي واحد هاي نظارتي و كنترل بر عملكرد صنوف مختلف با انجام2 هزار و 700 مورد بازديد چگونگي ارائه خدمات گردشگري در بخش هاي مختلف و عرضه كالاها در مراكز تجاري را بررسي كردند.
بر اساس اين گزارش امسال از 28 اسفند تا 5 فروردين طي 364 مورد بازديد از هتل ها، مراكز پذيرايي، دفاتر خدمات مسافري، مراكز تفريحي، كلوپ هاي تفريحات دريايي و غواصي و شناورهاي تفريحات دريايي عملكرد اين واحدها را مورد بررسي قرار دادند. و در موارد معدود مشاهده تخلف، ضمن تذكر به مسئولان اين واحدها بر روند رفع معايب در كوتاه ترين زمان نظارت كردند.
همچنين واحد هاي نظارت و كنترل بر عملكرد صنوف نيز تا 5 فروردين با انجام 2 هزار و 336 مورد بازديد بر روند عرضه كالا و خدمات در بازارها و مراكز تجاري كيش نظارت گسترده داشتند.
در نوروز امسال ارتقاء سطح كمي و كيفي خدمات گردشگري و روند عرضه كالا و خدمات در مراكز تجاري و اقامتي و گستردگي فعاليت هاي نظارتي افزايش ميزان رضايتمندي گردشگران را نسبت به سال هاي قبل در پي داشته است.