با هدف بهره برداری از ظرفیت های داخلی و توسعه اقتصادی کشور برگزار می شود؛

نشست روسای اتاق های بازرگانی ایران و تهران در کیش

روسای اتاق های بازرگانی ایران و تهران درنشستی در جزیره کیش راههای دستیابی به توسعه اقتصادی کشور را در فضای جدید بین المللی بررسی می کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نشست روسای اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران با حضور 160 نفر چهارشنبه 30 دی در جزیره کیش برگزار می شود.

با توجه به لغو تحریم ها و باز شدن فضای بین المللی اقتصادی برای کشورمان جزیره کیش به عنوان نخستین و فعال ترین منطقه آزاد کشور در صدد است از این فرصت ارزشمند به عنوان نقطه عطفی در ایجاد تحول اقتصادی و جذب سرمایه های داخلی و خارجی بهره ببرد.

در این راستا نشستی نیز با حضور روسای هیات مدیره اتاق های بازرگانی تهران و ایران و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش چهارشنبه 30 دی در جزیره کیش برگزار می شود.

روسای اتاق های بازرگانی به عنوان سفیران اقتصادی سراسر کشور به دلیل ارتباطات مستقیم با سرمایه گذاران می توانند نقش مهمی در شناسایی سرمایه گذاران و معرفی فرصت های سرمایه گذاری جزیره کیش ایفا کنند.

به همین منظور با حضور اعضای اتاق های بازرگانی تهران و ایران از بخش های مختلف فعالیت ها و ظرفیت های اقتصادی و عمرانی کیش نیز بازدید خواهد شد.