معرفی پتانسیل های کیش درزمینه گردشگری سلامت درنمایشگاه بین المللی گردشگری حلال ابوظبی

رییس بیمارستان کیش : توانمندیهای درمانی کیش برای گردشگران درنمایشگاه بین المللی گردشگری حلال ابوظبی به خوبی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی واموربین المللی سازمان منطقه آزاد کیش٫ دکتر خلخالی رییس بیمارستان کیش گفت: بسیاری از توانمندیهای جزیره کیش دربخش توریست سلامت برای دیگر کشورها نا شناخته است وحضور درنمایشگاه بین المللی گردشگری حلال ابوظبی فرصت مناسبی برای ارائه اطلاعات کامل از پتانسیل های کیش درگردشگری سلامت است.

وی افزود: هزینه های درمانی درایران بسیار پایین تر از دیگر کشورهاست واین درحالیست که از نظرکمیفیت درمان به لحاظ وجود پزشکان حاذق ورتبه بالای کشورمان درجهان از نظر پزشکی شرایطی ایده ال برای دریافت خدمات درمانی درایران وجود دارد.

دکتر خلخالی گفت: سفربه کیش بدون نیاز به دریافت روادید مزیتی دیگر است که به گردشگران سلامت این امکان را می دهد با سفر به کیش خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند درزمینه درمان برخی بیماریهای پیشرفته  نیزبیماران می توانند ازمسیر جزیره کیش به راحتی به دیگر شهرهای داخل کشور سفرکنند.

وی تاکید کرد دربخش های نیروی انسانی وتجهیزات جزیره کیش دردوسال گذشته پیشرفت زیادی کرده است وبیمارستان تخصصی وفوق تخصصی جزیره کیش برای مراجعه گردشگران درمانی از کشورهای خارجی آمادگی دارد.

دکتر خلخالی با اشاره به تعاملات انجام شده دراین نمایشگاه با فعالان گردشگری کشورهای هند٫ عمان٫ فیلیپین٫ مالزی٫ اوگاندا وکویت گفت: مزیت های جزیره کیش از نظر گردشگری سلامت برای این شرکت ها بسیار جالب توجه بود ودرمراجعه به غرفه سازمان منطقه آزاد کیش برای بازدید از امکانات درمانی کیش اعلام آمادگی کردند.

به گفته رییس بیمارستان کیش حضور فعال درچنین نمایشگاههایی شرایط خوبی برای معرفی پتانسیل های کیش فراهم می کند وجود این امکانات پیشرفته درزمینه های پزشکی درکیش برای بسیاری از مراجعان به غرفه جزیره کیش جالب توجه است  وبا توجه به شریط کنونی کشورمان درجهان باید با برنامه ریزی صحیح

 از این دوران درجهت معرفی پتانسیل های گردشگری سلامت درجزیره کیش بهره برد.