معرفی محصولات تولیدی "شرکت کاواپودر کیش" در نمایشگاه ایران اکسپو تهران

مدیر بازرگانی و فروش شرکت کاواپودر کیش برگزاری پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو2023 تهران را زمینه ساز معرفی محصولات تولیدی این شرکت و ایجاد تعاملات بیشتر بین هیات های تجاری، بازرگانان و سرمایه گذاران عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حدیث علیخانی ضمن قدردانی از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش، فراهم شدن شرایط حضور در این رویداد اقتصادی را مثبت و تاثیر گذار ارزیابی کرد و اظهار داشت: "چند نوع کلسیم کربنات خوراکی" محصولات تولیدی این شرکت است که در این نمایشگاه به نحو شایسته معرفی شد.

به گفته علیخانی، این محصول کاربردهای مختلفی دارد و می تواند جایگزین کربنات کلسیم های صنعتی در ظروف ملامین، سفره های 1 بار مصرف، شوینده های غیر اسیدی و خمیردندان شود که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر سلامت انسان ها تاثیر گذار هستند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: شرکت های داخلی تامین کننده مواد اولیه دارو، ضمن ابراز خرسندی از تولید کربنات کلسیم در ایران، این اتفاق را آغازی برای عدم وابستگی به واردات عنوان کردند.

علیخانی، بیان داشت: در حال حاضر کشور هند تولید کننده این محصول است اما کیفیت آن با محصول این شرکت قابل مقایسه نیست چراکه درصد فلزات سنگین در کربنات کلسیم تولیدی مجموعه "کاواپودر" بسیار ناچیز است.

مدیربازرگانی و فروش شرکت کاواپودر با بیان این که کربنات کلسیم تولیدی در غنی سازی کلسیم بدن، تولید محصولات غذایی، خمیر دندان، موارد مربوط به دام و طیور و زغال مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار داشت: ما در حال حاضر با کارخانه های تولید اسنک همکاری می کنیم و برنامه ریزی هایی نیز برای صادرات در آینده صورت گرفته است، بنابراین نقش مهم شرکت ما و هدف از حضور در این نمایشگاه، معرفی این محصول به افراد فعال در حوزه صادرات به کشورهای دیگر می باشد.

علیخانی با اشاره به این که کربنات کلسیم در تمام نقاط دنیا قابلیت فروش دارد، تصریح کرد: در نشست های برگزار شده در نمایشگاه ایران اکسپو 2023، شرکت های بازرگانی برای صادرات این محصول از عمان و ترکیه اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن برگزاری پنجمین نمایشگاه معرفی توانمندی های صادراتی ایران اکسپو تهران، دستاورد این رویداد بین المللی را رفع موانع شرکت کاوا از سوی سازمان منطقه آزادکیش کیش برشمرد و گفت: هدف ما ایجاد بسترهای صادرات به عمان، قطر، ترکیه و ارسال محصول تولیدی به سرزمین اصلی در ایران می باشد.

گفتنی است  3 شرکت تولیدی کیش "همانند ساز بافت، کیش چوب و شرکت کاواپودر" به عنوان نقاط قوت منطقه آزاد کیش در نمایشگاه ایران اکسپو2023 تهران، محصولات خود را به تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران دیگر کشورها در زمینه صادرات معرفی می کنند.