معرفی برنامه گفتگو آزاد در منطقه آزاد

برنامه "گفتگو آزاد در منطقه آزاد" جهت ارائه گزارش عملکرد مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش با هدف شفاف سازی و پاسخگویی به عموم مردم جزیره تهیه می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این برنامه در راستای ارائه گزارش عملکرد معاونت ها، مدیران و روسای ادارات سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های مختلف از قبیل"مسائل اقتصادی، فرهنگی، هنری و اجتماعی، فرصت های سرمایه گذاری، گردشگری، طرح های عمرانی، مرتفع کردن مشکلات مردم، اصلاح فرآیندها در سازمان، مبارزه با انحصار گرایی و امضاهای طلایی و ..." در دستور کار قرا گرفته است.

با دستور محمدرضا لواسانی این برنامه با محوریت گفتگوی دو سویه میان سازمان و مردم تهیه می شود و تمام معاونان، مدیران و روسای ادارات سازمان منطقه آزاد کیش ملزم به حضور در این برنامه و ارائه گزارش عملکرد خود هستند.

تهیه و پخش این برنامه با توجه به اهمیت اطلاع رسانی از عملکرد و اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در راستای مسوولیت اجتماعی و پاسخگویی صریح به مردم این منطقه ادامه دارد.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و ساکنان جزیره کیش و اطلاع رسانی به موقع با هدف شفاف سازی و اگاهی بخشی به عموم مردم جزیره نسبت به تهیه برنامه گفتگو آزاد در منطقه آزاد اقدام کرده است.

لازم به ذکر است تهیه برنامه "گفتگو آزاد در منطقه آزاد" ضمن شفاف سازی عملکرد سازمان سبب ایجاد تعامل سازنده میان سازمان، مردم و فعالان اقتصادی می شود.

ساکنان جزیره کیش می توانند برای مطرح کردن سوالات خود در برنامه "گفتگو آزاد در منطقه آزاد" از طریق: شماره تلفن: 076444425761، سامانه پیامکی: 3000764 و یا دایرکت اینستاگرام سازمان منطقه آزاد کیش: kish.ir اقدام کنند.