مراسم احياء نوزدهمين شب رمضان در مساجد كيش

مراسم معنوي دعا و مناجات در شبهاي پر فضيلت قدر از ساعت 22 و سي دقيقه در تمامي مساجد جزيره كيش آغاز مي شود.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کیش مراسم دعا و احياء از جمعه شب ساعت 22 و سي دقيقه در مساجد جزيره كيش آغاز مي شود و تا ساعت 3 با مداد ادامه خواهد داشت.

 سخنران ويژه برنامه های فرهنگی و مراسم احياء ليالي قدر در جزيره كيش حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب است كه در شب 19 رمضان مصادف با شب ضربت خوردن مولي الموحدين حضرت علي (ع) ابتدا در مسجد خاتم الانبياء و پس از آن در مسجد امير المومنين (ع) سخنراني خواهد كرد.

حجت الاسلام حسيني و حجت الاسلام  موسوي نيز سخنرانان مساجد امام حسن مجتبي (ع) و امام سجاد (ع)  خواهند بود. حجت الاسلام سلماني نيز در مسجد امام صادق (ع) و حجت الاسلام نقشبندي در مسجد امام حسين (ع) سخنراني مي كنند.

لازم به ذكر است  فعاليت سازمان منطقه آزاد کیش، صبح شنبه 5 تير و چهارشنبه 9 تیر با يك ساعت تاخير نسبت به ساير روزهاي ماه مبارك رمضان از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

نمایشگاه قرآن و محصولات فرهنگی در فرهنگسرای سنایی، محافل انس با قرآن و عترت، بر پایی سفره بزرگ افطاری، برگزاری کلاس های آموزشی طرح الحان مذهبی در مسجد حضرت زینب (س) و حسنیه فاطمه الزهرا (س)، برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، اذان و حدیث کیش، بر پایی ایستگاه قرائت قرآن در سالن های خروجی و ترانزیت فرودگاه بین المللی کیش، جزء خوانی قرآن کریم و مراسم احیای شب های قدر در مساجد کیش، مناجات خوانی در شب های ماه مبارک توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدین در مسجد حضرت زینب (س)، و اقامه نماز جماعت و بر پایی سفره افطاری در بازار ها و مراکز تجاری از جمله برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان است .