در ديدار معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران روابط عمومی مناطق آزاد عنوان شد:

ماهیت اخبار توليد و منتشر شده، در روند جهانی شدن مناطق آزاد موثر است

محمد خدادادي معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ماهیت و چارچوب اخبار تولید شده در مناطق آزاد را عاملی موثر در معرفی ظرفیت‌های این مناطق به جهانیان برشمرد.

به گزارش روابط‌عمومي و امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد كيش به نقل از فرينا، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران روابط عمومی مناطق آزاد به مناسبت هفته ارتباطات گفت: ایجاد وحدت رویه و تعامل خبری با پرچمداران حوزه ارتباطات نقش تاثیرگذاري برقراری ارتباطات و تعاملات با جامعه جهانی دارد.

وي افزود: دستاوردهای حاصل از تولید محتوا در مناطق آزاد، بر ارتقای سطح تعاملات این مناطق با رسانه‌های ملی و فراملی بسيار موثر است.

خدادادي اظهار داشت: رویکرد تولید محتوا در مناطق آزاد هفتگانه با هدف اثربخشی هرچه بيشتر خبرها، باید به رویکردی ملی تبدیل شود تا بازتاب درستي از ظرفیت‌ها و مزیت‌های این مناطق و معرفي آنها به مردم کشور داشته باشد.

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین براي همکاری رسانه‌های کشوری با روابط عمومی‌های مناطق آزاد اعلام آمادگی کرد و گفت: رسانه‌های سراسري می‌توانند با هماهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، در پوشش اخبار این مناطق فعال‌تر عمل كنند.

محمد خدادادي در ادامه اين نشست با اشاره به ضرورت اطلاع‌رساني در سطوح ملي و بين‌المللي، بر لزوم تقويت و حمايت از رسانه‌هاي محلي با هدف انتقال پيام مورد نظر به جامعه هدف محلي تاكيد كرد.

همچنین در پایان جلسه، بر پوشش خبری ملی کمپین ۳۱۰ پروژه مناطق آزاد کشور به‌صورت گسترده و با  هماهنگي روابط‌عمومی‌های مناطق آزاد هفتگانه تاكيد شد.