فعالیت شبانه روزی پلیس کیش در ایام نوروز

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از انتخاب شعار "امنیت، سلامت و نشاط بهاری" برای گردشگران نوروز 1400 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی‌اصغر جمالی با بیان اینکه گشت‌های مضاعف نوروزی در جزیره با درنظر گرفتن ضوابط شورای سلامت، به‌صورت شبانه‌روزی درحال فعالیت هستند گفت: در راستای عملی شدن شعار نوروزی "امنیت، سلامت و نشاط بهاری" تأمین امنیت مردم به عنوان اولویت اصلی نیروی انتظامی در دستورکار قرارگرفته و همکاران ما به صورت شبانه روزی برای برقراری آرامش و آسایش گردشگران خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به طرح‌های ویژه نوروزی پلیس کیش گفت: گشت‌های مضاعف با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های شورای سلامت از 28 اسفند آغاز به کار کردند و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز فعالیت آنها ادامه خواهد داشت.

سرهنگ جمالی در ادامه افزود:پایگا ها و کارکنان پلیس کیش بصورت 100 درصدی در ایام نوروز فعال هستند و مردم در زمان نیاز و مواقع ضروری می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی 110 از حمایت نیروهای پلیس برخوردار شوند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با تاکید بر اینکه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد انتظامی، ترافیکی و اجتماعی برای تقویت موارد مد نظر مردم در سواحل و سطح شهر در حال اجرا است اظهار داشت: گردشگران،مسافران و ساکنان می‌توانند انتقاد، پیشنهاد و مراتب تقدیر خود از نیروی انتظامی را به سامانه 197 اعلام کنند.

جمالی تصریح کرد: در طرح نوروزی ۱۴۰۰ افزایش توان گشت‌های انتظامی، پلیس راهور و پلیس امنیت اخلاقی را با مشارکت نیروهای ستادی و اجرایی شاهد هستیم.

وی با اشاره به فعال‌سازی روزانه بیش از 30 واحد گشت محسوس و نامحسوس در سطح شهر و سواحل با رویکرد پیشگیری از سرقت، تخلفات ترافیکی، و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: این موضوع با مشارکت عموم محقق خواهد شد و پلیس راهور نیز با سامانه ارتباطی 120 برای رفع نیازهای مردم در حوزه راهور آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی را دارد.

سرهنگ جمالی از روند کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش نیز ابراز رضایت کرد.