فعاليت مراكز فروش مواد غذايي و ميوه و تره بار با نرخ هاي مصوب و تخفيف دار در كيش

در ايام جشنواره نوروزي كيش 13 مركز فروش مواد غذايي و ميوه و تره بار در نقاط مختلف جزيره كيش محصولات و كالاهاي خود را با نرخ مصوب و برخي اقلام را با 20 تا 25 درصد تخفيف عرضه مي كنند.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، نرخ نامه مراكز فروش ميوه و تره بار با اعتبار 28 اسفند الي 15 فروردين اعلام شده و پنج مركز فروش ميوه و تره بار نيز با نرخ پايين تر از نرخ نامه و تخفيف 20 تا 25 درصدي در شهرك صدف، نوبنياد و كمپ هاي اقامتي خدمات خود را به كيشوندان و گردشگران ارائه مي كنند.

همچنين با هدف عرضه مناسب كالاهاي سوپرماركتي نيز نرخ نامه از بهمن ماه 1393 اعلام شده و 8 واحد صنفي در مراكز پرتردد جزيره اجناس خود را با نرخ هاي پايين تر از نرخ نامه و با قيمت روي برچسب كالا به فروش مي رسانند.

كميته نظارت بر نرخ خدمات ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كيش از 20 بهمن ماه و زودتر از سالهاي گذشته با آغاز فعاليت و نرخ گذاري تمام كالاها و خدمات ، تمامي صنوف را موظف به نصب برچسب قيمت بر روي كالاهاي خود كرده و از 25 اسفند ماه و با آغاز جشنواره نوروزي در كيش تمام صنوف اقدام به اعلام و نصب برچسب قيمت براي كالاها و خدمات خود كرده اند.

ذخيره سازي كالاهاي اساسي در سردخانه هاي كيش يكي ديگر از اقدامات انجام شده در ايام جشنواره نوروزي كيش است كه با توجه به افزايش جمعيت كيش در ايام تعطيلات نوروزي و احتمال عدم امكان انتقال مواد غذايي به جزيره در شرايط نامناسب آب و هوايي ذخيره سازي مورد نیاز انجام شده و هيچ نگراني در اين خصوص وجود ندارد.

گردشگران و كيشوندان در تمام ساعات شبانه روز مي توانند مراتب شكايت و گزارش خودرا از تخلفات به سامانه 2424 اعلام و ظرف 24 ساعت نتيجه رسيدگي به درخواست آنان اعلام مي شود.