فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه کیش منصوب شد

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، سرگرد ابراهیم خادمی زاده به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه کیش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش صبح روز چهارشنبه 14 مهر با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، امام جماعت اهل تسنن، فرماندهان نظامی و انتظامی، معاونان و مدیران محلی  و روحانیون  و جمعی از بسیجیان در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

 در این مراسم، علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری ماه محرم گفت: تنها چیزی که انسانها در دنیا از خود باقی می گذارند اعمالشان است در جایگاه مسئولیت  اقدامات ماست که برای مردم باقی می ماند. امیدوارم خداوند توفیق دهد تا در مدت مسئولیتمان در خدمت مردم باشیم و کارنامه مثبتی از خود به جا بگذاریم.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و همچنین رهبری فرمانده کل قوا و وجود نیروهای مسلح، کشور ایران در اوج اقتدار قرار دارد عنوان کرد: در طول 8 سال دفاع مقدس، روحیه معنوی نیروهای مسلح باعث عزت بود اما از نظر تجهیزات و امکانات دستمان خالی بود اما هم اکنون به مدد دانش متخصصان ایرانی نیروهای مسلح دارای تجهیزات پیشرفته است  و امروزه از هر نظر دارای اقتدار هستیم.

مونسان افزود: نیروهای مسلح کشور عزیزمان در عرصه دیپلماسی نیز در جهان دارای نقش مهمی است که آن نیز با تلاش مسئولان مربوطه حاصل شده است.

وی از همدلی و همراهی قوی بین مسئولان جزیره کیش یاد کرد و گفت: اگر رویدادی در جزیره کیش اتفاق افتاده که مردم آن را مثبت ارزیابی کردند، فقط به خاطر همراهی مسئولان که هدفی جز رشد و توسعه جزیره ندارند، به دست آمده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان ضمن یاد آوری خدمات مرحوم سرهنگ پرویز مرسلی،  از سرهنگ پاسدار صنعتکاران به عنوان انسانی با اخلاق، کوشا و فرهنگی یاد کرد و برایشان آرزوی موفقیت و توفیق در مسئولیت جدید کرد.

 سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و از یادگاران 8 سال دفاع مقدس نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، از شهدای 8 سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: امروزه اگر کشور ما در آرامش و امنیت به سر می برد به خاطر دلاوری ها و خون شهدا است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس فقط مختص 8 سال جنگ نیست، اظهار داشت: دفاع مقدس یک جریان است که از تاریخ 31 شهریور سال 59 آغاز شده  و تا امروز ادامه دارد.

سردار ترابی افزود: ما معتقدیم که دفاع همچنان باقی است و 8 سال جنگ نیز بخشی از این دفاع پر غرور است.

وی از 220 هزار شهید، 230 هزار جانباز و 40 هزار آزاده در دوران 8 سال دفاع مقدس یاد کرد و به ذکر خاطراتی از رشادت های رزمندگان و شهدای 8 سال دفاع مقدس و خانواده های آنان پرداخت.

فرمانده  سپاه امام سجاد (ع) در استان هرمزگان افزود: اگر این دفاع  ادامه نداشت، دشمن اتفاقات دیگری را برای کشور ما رقم می زد. اما در حال حاضر نمی تواند به مرزهای کشور اسلامی ایران نزدیک شود.

وی در پایان از 3 سال فرماندهی سرهنگ صنعتکاران در ناحیه مقاومت سپاه کیش تقدیر و تشکر کرد و سرگرد ابراهیم خادمی زاده را به عنوان فرمانده جدید این ناحیه سپاه معرفی کرد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع)  گفت: مسئولان باید در انجام مسئولیت ها  و حضور در جامعه، تفکر، ت رفتار و گفتار به گونه ای عمل کنند تا باعث ننگ و عار نشوند  که این از دو نگاه سر چشمه می گیرد.

وی افزود: در یک نگاه شخص به دنبال مسئولیت می رود و سعی می کند توسط آن مسئولیت خود را زینت دهد. در چنین مواقعی اگر آن مسئولیت از شخص گرفته شود، از بین می رود و دیگر به چشم نمی آید. اما در نگاهی دیگر، منش و رفتار آن مسئول آن جایگاه و مقام را زینت می دهد.  برادر صنعتکاران نیز از عناصری بود که برای مسئولیت سه ساله خود در جزیره کیش، زینت بود.

امام جمعه کیش در پایان ضمن اشاره به خصایل نیکو و اخلاق شایسته سرهنگ  صنعتکاران موفقیت  وی را در مسئولیت جدید، خواستار شد و برای فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه کیش و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران نیز ضمن تسلیت فرا رسیدن  ایام  عزاداری امام سوم شیعیان امام حسین (ع)، با اشاره به دوران سه ساله خدمتش به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کیش، گفت: در این مدت 27 ماه، مردم ولایت مدار و با صفای جزیره کیش مرا در جمع خود پذیرا شدند و مسئولان جزیره کیش همواره یار و پشتیبان من بودند.

وی از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونانشان، تمامی مدیران و مسئولان جزیره کیش، روحانیون، بسیجیان به خاطر حمایت و همدلی با سپاه کیش تقدیر و تشکر کرد.

سرگرد ابراهیم خادمی زاده نیز از اعتماد  و حکم فرمانده سپاه امام سجاد (ع)  در اعطای مسئولیت فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه کیش تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک و حمایت مدیران و مسئولان کیش،  اهداف و دستاوردهای سپاه پاسداران را در جزیره کیش به منصه ظهور برسانیم.

در پایان مراسم با اعطای لوح تقدیر به سرهنگ صنعتکاران، حکم فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه کیش به سرگرد ابراهیم زاده اهداء شد.