شکست نقشه شوم دشمنان با تدبیر مردم و مسوولان کشور

امام جمعه کیش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: بر خلاف اهداف و برنامه ریزی های انجام شده توسط دشمنان، نقشه شوم آنها با تدابیر مردم و مسوولان کشورمان به شکست منجر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز، در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه 23 دی ماه که با حضور مردم ولایتمدار جزیره در مصلی بزرگ کیش برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان اهل بیت، گفت: رهبر انقلاب اسلامی مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام را یک میراث شیعی، هنر ترکیبی دانست که در حال حاضر مداحان این هنر را به یک هنر مرکّب تبدیل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مداح اهل بیت باید دغدغه هدایت مردم را داشته باشد و معرفت اندوزی و به روز بودن در مقابل حوادث به عنوان یکی از مولفه های مهم یک مداح موفق است.

امام جمعه کیش با اشاره به بخش مهمی از بیانات رهبری، گفت: نقشه دشمن جامع و کامل بوده است و دشمنان همه عوامل اقتصادی و مشکلات معیشتی، امنیتی و نفوذ تیم های جاسوسی، تبلیغاتی، ایران هراسی و استفاده کامل از رسانه ها، همراه کردن عناصر داخلی، تحریک اندیشه های قومی، مذهبی و سیاسی و ... با یک نقشه کامل و حساب شده جهت تخریب کشور به کار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند در دل خودم به نقشه خوب دشمن آفرین گفتم چرا که همه چیز را در جای خود و به اندازه خود فراهم کرده بود که این نکته به نظر من نکته بسیار مهمی است که شاید به نحوی هم درد و دل باشد که دست اندرکاران و مردم عزیز و شریف ما در جمهوری اسلامی ایران باید با همه وجود تلاش کنند و در صحنه باشند و مدیران و مسولان، نقشه جامع و کاملی برای رشد و ارتقای کشورمان ارائه دهند.

امام جمعه کیش گفت: دشمن تمام برنامه ریزی های حساب شده را انجام می دهد و در مقابل آن ما نیز مسوول هستیم که این نقشه ها را خنثی کنیم و در این خصوص مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن برنامه را خوب طراحی کرده بود اما موفق نشد چرا که محاسبه دشمن غلط بود.

وی، اظهار داشت: دشمن فکرش این بود که ملت ایران بخاطر مشکلات معیشتی و اقتصادی با آن ها همراه خواهد بود اما مردم با آن ها همکاری نکردند و از سویی دیگر تفکر دشمن بر این بود که با بی حرمتی و فحاشی به مسوولان، آن ها مایوس شوند و از میدان به در روند اما مسوولان با حضور فعالانه در صحنه ها و با همفکری یکدیگر در صدد رفع مشکلات برآمدند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در پایان با اشاره به اهانت نشریه موهن شارلی ابدو، گفت: این نشریه سابقه توهین به ساحت مقدس رسول الله (ص) را دارد و خواهان پیگیری مسولان در محکوم کردن این نشریه هستیم.