شمارش معکوس تا گشایش سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان در کیش

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان از 12 اردیبهشت در جزیره کیش آغاز به کار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه از تاریخ 12 تا 15 اردیبهشت  با حضور 110 شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش بر پا می شود.

بنابر این گزارش، 70 شرکت داخلی و 40 نماینده خارجی از 13 کشور چین، ترکیه، سوئیس، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، آمریکا، انگلیس، فنلاند، برزیل، هلند، امارات متحده عربی و عربستان در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات عمرانی، تکنولوژی و خدمات در زمینه عمران و ساختمان و با هدف تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان مصالح ساختمانی در دو بخش ساختمانی و عمرانی شامل لوله و اتصالات، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، آسانسور، شیر آلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، در و پنجره، درب های اتوماتیک، برق و الکتریک، یراق آلات، رنگ و رزین، پوشش های دیوار و کف، کاشی و سرامیک، سنگ و ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، انبوه سازان، شهرداری ها و سازمان های وابسته، اماکن تجاری و عمومی، تعاونی های تولیدی صنعتی و مسکن، بیمه، صنایع زیر بنایی آب و گاز، تشکل ها و انجمن ها، ماشین آلات و تجهیزات عمرانی، خدمات فنی و مهندسی، مهندسین مشاور و پیمانکاران فعالیت خود را به معرض نمایش می گذارند.

در طول برگزاری این نمایشگاه، طی مراسمی از شرکت های تولیدی برتر در حوزه صنعت ساختمان تقدیر می شود.

همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایش ملی تعاون گران کشور با حضور کارشناسان، صاحبنظران و اتحادیه های کشوری روز چهارشنبه 13 اردیبهشت در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

 در همین مدت، برگزاری دوره های طراحی و بهره برداری سیستم های برق خورشیدی با نرم افزار PVsyst، نمای خشک آجری، روش طراحی و تکنیک اجرا، عایق سازی پوسته های ساختمانی، اصول تصفیه فاضلاب، آشنایی با سیستم‏های خورشیدی فتوولتائیک و روش‏های بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان از برنامه های جانبی این نمایشگاه عنوان شده است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از سوی اتاق تعاون ایران با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار مي شود.