شمارش معکوس برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس 2021 در کیش

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور بیش از 200 شرکت داخلی در کیش برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2021) هشتم تا 11 آذر در جزیره کیش آغاز به کار خواهد کرد.

رویکردها و محورهای این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگوهای نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک داری بین المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشورهای منطقه، اقتصاد الکترونیک و تاسیس بورس بین الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.

بر اساس این گزارش، رویداد کیش اینوکس 2021  نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه از زمان شیوع کرونا در کشور بوده که مانند سنوات گذشته در دو بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار خواهد شد.

در بخش نمایشگاهی بیش از 200 شرکت، موسسه و نهاد در بخش های دولتی و خصوصی فعال در بازار سرمایه حضور خواهند داشت و در بخش محتوایی 25 نشست تخصصی و همایش جانبی برگزار می شود که در حاشیه این نشست ها 150 نفر از اساتید، کارشناسان و مسوولان اقتصادی کشور به سخنرانی و برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های خصوصی خواهند پرداخت.

با توجه به رویکردهای اقتصادی دولت سیزدهم رویداد کیش اینوکس 2021 در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" و با توجه به مشارکت سیاست گذاران، دست اندرکاران، فعالان بازارهای مالی، بازار سرمایه، اتاق های بازرگانی، شرکت های نوآور و دانش بنیان و سایر ذینفعان و علاقمندان، فرصت تازه ای برای بازنگری اقدامات انجام شده و ترسیم چشم اندازهای نو و شکوفایی اقتصادی است که با وضعیت مورد انتظار، فاصله بسیاری دارد.

شایان ذکر است مراسم افتتاحیه نمایشگاه کیش اینوکس 2021 در کیش، دوشنبه 8 آذر ساعت 16:00، در مرکز همایش های بین‌المللی جزیره، سالن خلیج فارس و مراسم افتتاحیه نمایشگاه ساعت18:00  در محل مرکز نمایشگاه‌های دائمی این منطقه برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان می توانند هر روز از ساعات 17:00 الی 22:00 برای بازدید از این نمایشگاه به محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش مراجعه نمایند.