شمارش معکوس آغاز به کار ششمین نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات وابسته و خدمات شهری و فضای سبز ( شهر ایده آل) در جزیره کیش

ششمین نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات وابسته و خدمات شهری و فضای سبز ( شهر ایده آل) از فردا در جزیره کیش گشایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه از ساعت18پنجشنبه 10 دی ماه و با حضور 85 شرکت کننده داخلی در فضایی حدود 4000مترمربع فضای مفید در دو سالن سرپوشیده به وسعت 12000 مترمربع در مکان نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش آغاز به کار می کند.

بنابر این گزارش، خدمات شهری، مدیریت شهری، زیبا سازی فضای سبز، فناوری اطلاعات در حوزه شهری، اسباب بازی پارکی، مبلمان شهری، نورپردازی و زیر ساخت ها از موضوعات و يا محصولات ارائه شده در نمایشگاه خواهد بود.

ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان تجهیزات، خدمات و فناوری مورد نیاز در یک شهر ایده آل با دست اندرکاران مدیریت شهری اعم از شهرداران، شورای شهر، استانداران، پیمانکاران و مهندسان مشاور، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان، ارتقاء مدیریت شهری و ارائه الگوهای شهر ایده آل از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین ایجاد بسترمناسب جهت هم افزایی علمی در حرکت به سمت شهر ایده آل، ارتقاء سطح دانش کیفی نزد مدیران شهری در زمینه تفکر ایده آل، زمینه سازی برای تحقق ظرفیت های بالقوه و بالفعل مثبت شهروندان (سرمایه های انسانی و اجتماعی)، ارتباط هماهنگ با محیط زیست در همه ترازهای شهری (واحدهای مسکونی و تجاری، خیابان ها و شوارع، پارک ها و میادین)، بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجود در زیست بوم (انرژی، امکاناتطبیعی، به حداقل رساندن زمینه های خطرخیزی مختص جوامع مدرن، ارائه خدمات تکنولوژیک با بالاترین کیفیت شهروندان و ایجاد بستر مناسب جهت بهره گیری مدبرانه از تکنولوژیهای پیشرفته، متوسط و تراز پایین در طراحی و ساخت سازه ها و زیر ساخت های شهری از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه با برگزاری برنامه های جانبی چون نشست مدیران عامل سازمان، پارکها و فضای سبز، تا روز یکشنبه 13 دی ماه در جزیره کیش برپا خواهد بود.