شرکت کنندگان در رالی تور گردشگری "از خزر تا خلیج فارس" وارد کیش شدند

رالی تور گردشگری از خزر تا خلیج فارس با وارد شدن 60 خودرو دو دیفرانسیل به جزیره کیش و برگزاری مانور خودرویی و مراسم اختتامیه در کیش به کار خود پایان می دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این رالی تور که به مناسبت روز خلیج فارس از 8 اردیبهشت با همت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با همراهی شرکت مدیریت رویداد آریانا در حال برگزاری است، شرکت کنندگان با 60 دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از ساحل چمخاله حرکت خود را آغاز کردند.

 شرکت کنندگان با عبور از استان های گیلان، قزوین، البرز، قم، اصفهان و فارس و با گذر از استان هرمزگان و  طی مسیر 2 هزار و 300 کیلومتر، صبح پنج شنبه 14 اردیبهشت وارد جزیره کیش شدند.

این رویداد به منظور گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و با هدف به ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و معرفی جاذبه های بی شمار گردشگری، تاریخی و طبیعی کریدور شمال به جنوب ایران در حال برگزاری است.

حفظ سرعت و رانندگی ایمن، توجه به علائم و هشدارها، رعایت تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مسیریابی اصولی از روی نقشه و توجه به حفظ جان شهروندان و مسافران از قوانین و الزامات اصلی شرکت در این رویداد است.

مانور خودرویی این رویداد از محل بلوار حریره روبروی بیمارستان کیش به طرف مرکز همایش های بین المللی کیش، ساعت 17 و 15 دقیقه و اختتامیه این رالی ساعت 19 پنج شنبه 14 اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

در مراسم اختتامیه این رویداد، علاوه بر سخنرانی سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، گروه موسیقی روناک و محمد حاجی زاده با استند آپ کمدی اجرای برنامه خواهند داشت.